ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ З АДАПТОВАНОЮ СИСТЕМОЮ ОЦІНЮВАННЯ

УДК 372.853

ГУР’ЄВСЬКА Олександра Миколаївна

кандидат педагогічних наук, доцент,

викладач кафедри вищої математики та фізики Центральноукраїнського національного технічного університету

ORCID ID 0000-0002-2999-6409

е-mail [email protected]

ІСИЧКО Людмила Володимирівна

кандидат педагогічних наук,

викладач кафедри медичної інформатики, медичної і біологічної фізики Української медичної

стоматологічної академії

ORCID ID0000-0002-7269-5126

e-mail: [email protected]

Постановка та обґрунтування актуальності проблеми. Важливою складовою навчальної діяльності була і залишається система контролю і оцінювання, діагностика та моніторингу навчальних досягнень студентів. Традиційні системи контролю, розроблені для українських студентів, недостатньо враховують індивідуально-психологічні ментальності іноземних студентів, які навчаються у вишах України. Нині формальні, спрощені методи діагностики знань змінюються інтенсивними комплексними системами, які водночас забезпечують й об’єктивність оцінювання навчальних досягнень іноземних студентів, та й українських також, і їх мотивацію до плідної роботи упродовж усього періоду навчання.

На сьогоднішній день сучасні тенденції розвитку навчального процесу закладені у підходах організації навчання та оцінки знань студента за принципами Європейської системи перезарахування кредитів (ECTS) [4].

Детальніше