На пропонованій глядачеві виставці «Пленерні студії» представлено роботи студентів третього курсу кафедри образотворчого мистецтва та дизайну мистецького факультету Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка.

Інформацію надано мистецьким факультетом

Неймовірна осінь мотивує до захоплюючих подорожей, вражає різнобарвним середовищем, теплими обіймами друзів та надихає до творчості. Так, 18-19 жовтня викладачі та студенти кафедри образотворчого мистецтва та дизайну ЦДПУ ім. В.Винниченка взяли участь у V Міжнародній науково-практичній конференції «Теоретико-методологічні аспекти мистецької освіти: здобутки, проблеми та перспективи» на базі факультету мистецтв Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.

Інформацію надано мистецьким факультетом

 - Чи може пройти літо весело, продуктивно, із захопленням, новими враженнями та новим досвідом від роботи?

- Все разом ??? - запитаєте ви.

- Так! Море позитива й вражень, цікавих відкриттів, плідної роботи… Все це відбувалося під час навчальної художньо-творчої практики «Пленер», яка пройшла для групи ОМ17Б (І курс), під гаслом: «Драйв! Робота! Позитив!»

Інформацію надано мистецьким факультетом

«Найбільше вражень від пленеру мені принесло єднання з природою, – поділилася своїми думками про пленер студентка першого курсу Ніконова Христина. – Неможливо передати цю неймовірну атмосферу, коли ти прокидаєшся в чотири години ранку, виходиш швиденько на вулицю, закутаний в теплу ковдру. Або згадати нашу подорож на острів Березань: це було захопливо: походити катакомбами покинутого військового бункеру, відчути атмосферу безлюдного острову. Пленер залишився в моїй пам’яті як цікава подорож, завдяки якій я отримала не лише нові враження, але й нові навички, досвід та нові теми для розвитку власної творчості».

Інформацію надано мистецьким факультетом

Відкриття: 9 жовтня 2018 о 13:00

у приміщенні Художнього салону за адресою: В.Перспективна 46/91

Перебіг процесу формування творчої особистості буде більш успішним за умов активної і різноманітної творчої діяльності. Художньо-творча практика «Пленер» відноситься до творчої діяльності, хоча важливим його компонентом є натура. Особливим фактором розвитку художньо-образного мислення є взаємодія з природою. Вона розвиває творчу думку, збагачує уяву, надихає на творчу діяльність. Така робота сприяє розширенню індивідуальних здібностей та збагачує різноманіття технік і прийомів зображення. Саме тому значна увага в навчальній роботі з образотворчого мистецтва приділяється навчальній художньо-творчій практиці «Пленер».

Інформацію надано мистецьким факультетом