Програма конференції

СЕКЦІЯ № 1

СПАДЩИНА В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО ЯК ДЖЕРЕЛО ЗБАГАЧЕННЯ СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ

Доповіді:

  1. Янчевська Дарина – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

ВАСИЛЬ СУХОМЛИНСЬКИЙ ПРО ЗАСТОСУВАННЯ ГРИ В НАВЧАННІ ТА ВИХОВАННІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

  1. Паливода Тетяна – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

НЕСТАНДАРТНІ ФОРМИ НАВЧАННЯ У СПАДЩИНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

  1. Бузько Олена – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

РОЛЬ КАЗОК ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО У ВИХОВАННІ ДІТЕЙ

  1. Проценко Катерина – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

РОЛЬ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ ПІД ЧАС НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

  1. Данільченко Ксенія – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

ПЕДАГОГІКА ДОБРА У СПАДЩИНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

  1. Слободніченко Анастасія – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ В КОНТЕКСТІ ІДЕЙ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

 

СЕКЦІЯ № 2

СПІВЗВУЧНІСТЬ ПЕДАГОГІКИ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО З ІДЕЯМИ ВІТЧИЗНЯНИХ ТА ЗАРУБІЖНИХ ПЕДАГОГІВ

Доповіді:

  1. Кіслінська Дарія ― Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

СПЕЦИФІКА ПЕДАГОГІЧНОЇ СПРАВИ В ПОГЛЯДАХ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

  1. Ковальова Анна – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

ІНТЕГРАЦІЯ НАВЧАННЯ ГРАМОТИ ЗА В. СУХОМЛИНСЬКИМ

 

СЕКЦІЯ № 3

ВТІЛЕННЯ ІДЕЙ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО В ПРОЦЕС ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ

Доповіді:

  1. Колачук Олена – ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника»

ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ НЕУСПІШНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЗА В. О. СУХОМЛИНСЬКИМ

  1. Попенчук Ганна – ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника»

В. О. СУХОМЛИНСЬКИЙ ПРО РОЛЬ ПРИРОДИ В ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 

  1. Борисова Олена – Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка

ВТІЛЕННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІДЕЙ В.О. СУХОМЛИНСЬКОГО В ДОШКІЛЬНУ ТА ПОЧАТКОВУ ОСВІТУ

  1. Ладуха Наталія – Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка

ВИКОРИСТАННЯ НЕТРАДИЦІЙНИХ ТЕХНІК МАЛЮВАННЯ В РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

  1. Удод Наталія, Пушкар Лариса – Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка

ВИКОРИСТАННЯ ДОСВІДУ В.О. СУХОМЛИНСЬКОГО В МУЗИЧНОМУ ВИХОВАННІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

  1. Якобенко Євгенія – Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка

ВИХОВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ В.О. СУХОМЛИНСЬКОГО В МУЗИЧНОМУ ВИХОВАННІ ДОШКІЛЬНИКІВ

  1. Щекодіна Ольга – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

ВАСИЛЬ СУХОМЛИНСЬКИЙ ПРО ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА

  1. Апілат Ірина – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

ВАСИЛЬ ОЛЕКСАНДРОВИЧ СУХОМЛИНСЬКИЙ ПРО ВИКОРИСТАННЯ ГРИ У ПРОЦЕСІ РОЗВИТКУ РОЗУМОВИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

  1. Нікуліна Анна – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

ІДЕЇ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ПРОЕКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

  1. Приходько Тетяна – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

ФОРМУВАННЯ ЗАГАЛЬНОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЧЕРЕЗ ПРИЗМУ ІДЕЙ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

 

СЕКЦІЯ № 4

ВИРІШЕННЯ ЗАВДАНЬ РІЗНИХ СКЛАДНИКІВ ВИХОВАННЯ У СПАДЩИНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

Доповіді: 

  1. Колесник Віта – Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

ВИХОВАННЯ МОРАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ДО ПРИРОДИ В РАКУРСІ ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ В. СУХОМЛИНСЬКОГО

  1. Митошоп Наталія – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

ПРОБЛЕМА МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ У ТВОРЧІЙ СПАДЩИНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

  1. Шевченко Альона – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК РІЗНИХ СКЛАДНИКІВ ВИХОВАННЯ У СПАДЩИНІ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО

  1. Величко Діана – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО В МОРАЛЬНОМУ ВИХОВАННІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

  1. Чорна Наталя – Центральноукраїнський державний педагогічний університет Імені Володимира Винниченка

ВТІЛЕННЯ ІДЕЙ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО В РОЗУМОВОМУ ВИХОВАННІ Й ОСВІТІ УЧНІВ

  1. Довгополова Марина – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ У ТВОРЧІЙ СПАДЩИНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

  1. Жеребна Світлана – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

В. О. СУХОМЛИНСЬКИЙ ПРО РОЗУМОВЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 

  1. Кравченко Валерія – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

ПОГЛЯДИ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО НА РОЛЬ ПРИРОДИ У РОЗУМОВОМУ ВИХОВАННІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

  1. Штода Олександра – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ ЗАСОБАМИ КАЗОК ТА ОПОВІДАНЬ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

  1. Анна Сокур – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

В. О.СУХОМЛИНСЬКИЙ ПРО ВИХОВАННЯ КОЛЕКТИВІЗМУ В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

  1. Данілова Наталія – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

КАЗКА ЯК ЗАСІБ РОЗУМОВОГО ВИХОВАННЯ У СПАДЩИНІ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО

 

СЕКЦІЯ № 5

ВПРОВАДЖЕННЯ ІДЕЙ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО В УПРАВЛІННІ СУЧАСНИМ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ

Доповіді:

  1. Сметанюк Олеся – ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника»

В. О. СУХОМЛИНСЬКИЙ ПРО ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

  1. Степанюк Тетяна – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

В. О. СУХОМЛИНСЬКИЙ ПРО ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ШКОЛИ ТА СІМ’Ї У ВИХОВАННІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

  1. Гладун Богдана – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

В. О. СУХОМЛИНСЬКИЙ ПРО ФОРМУВАННЯ ДИТЯЧОГО КОЛЕКТИВУ

 

СЕКЦІЯ № 6

ВАСИЛЬ СУХОМЛИНСЬКИЙ ПРО ПЕДАГОГІЧНУ ТВОРЧІСТЬ І МАЙСТЕРНІСТЬ УЧИТЕЛЯ

Доповіді: 

  1. Дарія Генсіцька – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

ОБРАЗ ІДЕАЛЬНОГО ВЧИТЕЛЯ В ТВОРЧІЙ СПАДЩИНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

  1. Золотіна Анастасія – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

ПРОБЛЕМИ ВИХОВАННЯ ВАЖКИХ ДІТЕЙ У СПАДЩИНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

 

СЕКЦІЯ № 7

ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ГАЛУЗІ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ

 Доповіді:

  1. Мовчан Любов – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

ЗАСТОСУВАННЯ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО КЛАСУ НА ЗАСАДАХ ІДЕЙ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

  1. Генсіцька Ксенія – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

МОТИВАЦІЯ ДІТЕЙ ДО НАВЧАННЯ У ПРАЦЯХ В. СУХОМЛИНСЬКОГО

 

Заходи конференції

В межах конференції проводяться такі заходи:

25.09.2018 року

  1. Знайомство студентів з літературними новинками щодо творчості та діяльності В. О. Сухомлинського (наукова бібліотека ЦДПУ).
  1. Знайомство з творчістю видатного педагога В.О.Сухомлинського (Кіровоградська обласна бібліотека для юнацтва імені Є. Маланюка)

 

11.10.2018 року

      Конкурс інсценізованої казки В.О. Сухомлинського студентами 1―2 курсів факультету педагогіки та психології ЦДПУ імені Володимира Винниченка.

Всеукраїнська студентська науково-практична Інтернет-конференція для студентів та молодих науковців, присвячена 100-річчю з дня народження В. О. Сухомлинського

«ВИВЧЕННЯ І ВПРОВАДЖЕННЯ В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ШКОЛИ ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ

ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО»

26 – 27 вересня 2018 року

 

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

УКРАЇНСЬКА АСОЦІАЦІЯ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО

ЦЕНТРАЛЬНОУКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

ІМЕНІ ВОЛОДИМИРА ВИННИЧЕНКА

 КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ ІМЕНІ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО

КРИВОРІЗЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

 МИКОЛАЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

 ПРИКАРПАТСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ВАСИЛЯ СТЕФАНИКА

СУМСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ А. С. МАКАРЕНКА

ХАРКІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ Г. С. СКОВОРОДИ

КВНЗ «ОЛЕКСАНДРІЙСЬКИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ КОЛЕДЖ ІМЕНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО»

  image001

image004

 

Привітання проректора з наукової роботи
Центральноукраїнського державного педагогічного університету

імені Володимира Винниченка
доктора філологічних наук, професора
Сергія Павловича Михиди

mihida

Шановні учасники

Всеукраїнської студентської науково-практичної Інтернет-конференції

«Вивчення і впровадження в навчально-виховний процес середньої та вищої

школи педагогічних ідей Василя Сухомлинського»!

Щиро вітаю вас у веб-вимірах Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка, де свято бережуть традиції педагогічної освіти і примножують досвід, витоки якого багато років поспіль науковці знаходять у творчій спадщині нашого земляка, всесвітньо відомого педагога В. О. Сухомлинського.

Дяка вам за долучення до процесів оновлення освітньої парадигми сучасної України. Нехай спілкування в мережі дає імпульс до нових звершень на науковій ниві, а студентські студії набувають нової якості в науковому просторі України та світу.

Щасти вам!

Привітання декана факультету педагогіки та психології
Центральноукраїнського державного педагогічного університету

імені Володимира Винниченка
кандидата педагогічних наук, професора
Анатолія Борисовича Рацула

racul

Вельмишановні друзі!

Від щирого серця і за дорученням професорсько-викладацького колективу факультету педагогіки та психології Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка Вітаємо учасників студентської наукової інтернет-конференції, яка присвячена 100-річчю з дня народження Василя Олександровича Сухомлинського – видатного українського педагога-гуманіста, Героя Соціалістичної праці, Заслуженого вчителя України, члена-кореспондента АПН СРСР, кандидата педагогічних наук, директора школи, вчителя, письменника.

В. О. Сухомлинський увійшов в історію української педагогіки як педагог-гуманіст, творець педагогічної системи, в центрі якої перебуває дитина як унікальна особистість. Він вбачав мету виховання в розвитку творчих сил і здібностей особистості в умовах колективу й на основі етико-естетичних цінностей, інтересів і потреб, спрямованих на творчу працю і саморозвиток. З позицій гуманізму, загальнолюдських цінностей, витоки яких лежать в українській духовності, її моральних імперативах та культурі, розглядав виховання особистості як пізнання, духовність, працю. Василь Олександрович включив українську народну педагогіку в систему різнобічних педагогічних впливів, вважав її основою формування особистості. Великого значення надавав прищепленню любові до рідного слова. На цій основі створив власні оригінальні форми й методи організації навчання та виховання дітей у школі та в позакласній і позаурочній роботі.

Хай Вам щастить в нових пошуках, вивченні та примноженні невичерпної педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського і просто у житті – променисто-яскравому і багатому на радості і відкриття нового. Творчої Вам наснаги, наукових звершень, подальшого зростання! Дбайте про майбутнє України, високо несіть звання вчителя в руках якого майбутнє нашої держави!

З шаною і повагою, декан факультету педагогіки та психології, заслужений працівник освіти України, лауреат обласної педагогічної премії імені Василя Олександровича Сухомлинського, професор Рацул А. Б.

 

ПЛАН РОБОТИ КОНФЕРЕНЦІЇ

26 ― 27 вересня:

10.00 – 12.00 – робота в секціях;

12.00 – 13.00 – технічна перерва;

13.00 – 17.00 – робота в секціях.

 

Секції:

Секція 1: Спадщина В. О. Сухомлинського як джерело збагачення сучасної педагогічної науки.

Секція 2: Співзвучність педагогіки В. О. Сухомлинського з ідеями вітчизняних та зарубіжних педагогів.

Секція 3: Втілення ідей В. О. Сухомлинського в процес дошкільної та початкової освіти.

Секція 4: Вирішення завдань різних складників виховання у спадщині В. О. Сухомлинського.

Секція 5: Впровадження ідей Василя Сухомлинського в управлінні сучасним навчальним закладом.

Секція 6: Василь Сухомлинський про педагогічну творчість і майстерність учителя.

Секція 7: Використання педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського в процесі професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі дошкільної та початкової освіти.