Програма кандидата на посаду ректора

Програма кандидата на посаду ректора

Передвиборча програма кандидата на посаду ректора

Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка

ДЕФОРЖ ГАННИ ВОЛОДИМИРІВНИ

доктора історичних наук, професора,

академіка Академії наук вищої освіти України

«Нам треба жити кожним днем,

Не ждать омріяної дати.

Горіть сьогоднішнім вогнем,

Бо «потім» може й не настати.»

Ліна Костенко

Мета програми: подальші модернізація, удосконалення і розвиток Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка (далі – Університет) як закладу вищої освіти нового сучасного типу, що здійснює освітню, науково-педагогічну, інноваційну та міжнародну діяльність, підґрунтям якої є гармонійне поєднання найкращих вітчизняних і зарубіжних традицій вищої школи та практичне втілення інтернаціоналізації освіти і науки.

 Стратегії розвитку діяльності Університету:

Освітня: 

- забезпечення відкриття нових перспективних галузей знань, спеціальностей та освітніх програм (в тому числі програми «подвійних дипломів»), а також оптимізація і перегляд нині чинних з метою їх осучаснення та відповідності вимогам часу, ринку праці й практично-професійного спрямування;

- формування індивідуальних освітніх траєкторій із залученням до процесу змістового наповнення навчального плану студента представників-роботодавців, професійних установ і лідерів академічних груп;

- створення презентаційних портфоліо випускників Університету з об’єктивним висвітленням їх освітньої, наукової, позанавчальної активності та з інформацією про участь у різноманітних соціальних проєктах і про інтенсивність академічної мобільності;

- оновлення матеріально-технічного оснащення і лабораторних баз кафедр, факультетів, структурних підрозділів Університету шляхом закупівлі нової комп’ютерної та мультимедійної техніки, інтерактивних дошок, забезпечення спеціалізованих кабінетів, лабораторій необхідним сучасним обладнанням;

- концентрація інтелектуального ресурсу університетських учених та напрацювання  експертних середовищ із реальним впливом на якість провадження освітньої діяльності, державної політики у сфері педагогічної освіти, суспільно-політичних, економічно-господарських та соціогуманітарних процесів у регіоні, державі, світі;

- створення конкурентоспроможного регіонального підготовчого відділення для іноземних громадян, які планують навчання в Університеті та інших закладах вищої освіти України;

- підписання договорів з фірмами-контрактерами та активізація навчання в Університеті іноземних студентів на всіх спеціальностях;

- відкриття на базі Університету сертифікаційного центру з вивчення іноземних мов;

- розробка пілотних проєктів для започаткування міжфакультетських освітніх програм STEAM-формату;

- застосування краудсорсингових технологій для покращення менеджменту освітніх процесів в Університеті;

- зміна процедури формування чинної рейтингової картки науково-педагогічних працівників, шляхом проведення об’єктивного моніторингу ділової та наукової активності викладачів.

Наукова:

- удосконалення системи морального та матеріального стимулювання співробітників Університету за їх наукові та професійні досягнення;

- збільшення обсягів виконання держбюджетних, госпрозрахункових наукових тем та ґрантової діяльності;

- організація та проведення для співробітників і за рахунок Університету на постійній основі навчання, стажування у закладах вищої освіти, наукових та науково-технічних установах в країнах, які входять до Організації економічного співробітництва та розвитку та Європейського Союзу;

- проведення підготовчої роботи щодо включення наукових фахових видань Університету до наукометричних баз «Scopus» та «Web of Science»;

- модернізація інформаційно-бібліотечного забезпечення науково-освітніх процесів – відновлення електронних архівів на основі відкритого програмного забезпечення Dspace  та створення на їхній основі інтегрованого інституційного репозитарію за участі факультетів та кафедр;

- створення привабливої мотиваційної бази для талановитої студентської молоді стосовно вступу до аспірантури, удосконалення підготовки кадрів вищої кваліфікації через оптимізацію роботи відділу аспірантури та докторантури, ефективну діяльність спеціалізованих учених рад, згідно з новими вимогами;

- широке представлення науково-дослідницьких досягнень Університету під час національних та міжнародних наукових, науково-практичних та інноваційних конференцій і виставок на високому інформаційно-презентаційному рівні;

- створення на базі Університету наукових підрозділів (центрів), у тому числі шляхом інтеграції з іншими організаціями науково-виробничої спрямованості, установ НАН України, НАПН України та інших галузевих академій, а також державних та підприємницьких структур;

- укладання договорів про науково-технічне і творче співробітництво з іноземними закладами вищої освіти, науковими та науково-технічними установами з метою реалізації спільних наукових проєктів і видавництва;
- організація і проведення для зовнішніх стейкхолдерів комерційних наукових та науково-практичних конференцій, семінарів, тренінгів, форумів, інших науково-методичних і практичних заходів тощо.

Кадрова:

 - підвищення престижності статусу науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу через суттєве зростання матеріальної винагороди й урізноманітнення форм фінансового та морального заохочення з огляду на особистий внесок у розбудову Університету;

- розробка механізму підвищення мотивації праці персоналу адміністративного корпусу, адміністративно-господарської частини та співробітників інших структурних підрозділів Університету шляхом преміювання та додаткового грошового заохочення, а також відзначення нагородами;

- дотримання норм високої культури академічної доброчесності в університетському середовищі, широка популяризація доброчесних практик;

- деформалізація визначальних критеріїв присвоєння учених звань доцента і професора та максимальна інституційна підтримка молодих викладачів і дослідників у процесі науково-педагогічної атестації;

- активне пропагування вагомих педагогічних, наукових, організаційно-освітніх, громадсько-політичних, спортивних та культурно-мистецьких досягнень працівників Університету для їхнього всеукраїнського й міжнародного визнання та справедливого відзначення високими державними нагородами, заслуженими званнями і преміями;

- удосконалення системи соціального захисту всіх категорій працівників Університету через розширення відповідних зобов’язань адміністрації у Колективному договорі, ефективний пошук розв᾿язання проблем забезпечення житлом молодих викладачів і науковців.

Корпоративна:

- консолідація організаційних ресурсів для укладення Кодексу університетської корпоративної культури із посиленою інтеграцією усіх структурних підрозділів та активізацією міжфакультетської комунікації, тимбілдінгу;

- організація разом із представниками профспілкового комітету відкритих відпочинково-розважальних заходів для розвитку корпоративного дозвілля;

- цільова підтримка діяльності університетських художньо-мистецьких колективів і спортивних команд та активне сприяння утворенню нових міжфакультетських командних спільнот громадсько-волонтерського, спортивно-оздоровчого та культурно-мистецького спрямування;

- всебічна підтримка та заохочення активної студентської молоді, її освітніх, наукових, мистецьких, спортивних та інших проєктів;

- вироблення регламентованої академічної стилістики репрезентації та популяризації корпоративного іміджу Університету назовні.

Комунікативна:

- осучаснення офіційного сайту Університету та активізація персональних сторінок Університету у провідних соціальних мережах для підвищення ефективності профорієнтаційної діяльності;

- залучення до активної співпраці спілки випускників Університету з чіткою програмою та планом дій;

- постійна координація Університету із засобами масової інформації;

- розширення зв’язків і напрямків взаємодії з органами державної влади та управління, громадськими організаціями;

- використання PR технологій у діяльності Університету;

- підтримка бренд-іміджу Університету.

Інфраструктурна:

- перегляд доцільності та раціональності використання окремих університетських приміщень з метою їх більш ефективного функціонування;

- забезпечення підвищення сервісу та якості організації громадського харчування на території Університету;

- технічне облаштування аудиторій сучасними засобами мультимедіа, покращення функціонування мережі Wi-Fi у корпусах Університету;

- формування чіткого графіка капітальних та поточних ремонтних робіт відповідно до реальних потреб та обсягів фінансування, обладнання системами відеоспостереження всіх навчальних корпусів, приміщень й території Університету.

Фінансова:

- детальний аудит діяльності Університету з метою визначення сильних і слабких сторін;

- розробка фінансового плану доходів і витрат Університету на 2020-2025 роки;

- посилення ефективності фінансового менеджменту діяльності Університету;

- перегляд чинного Колективного договору з метою внесення змін, особливо в частині матеріального заохочення та преміювання співробітників університету за високі досягнення у праці та науково-педагогічній діяльності;

- заснування внутрішнього фонду фінансової підтримки стартапів та інноваційних проєктів студентів, аспірантів, молодих викладачів і науковців;

- формування інвестиційної привабливості Університету;

- збільшення та розширення джерел фінансових надходжень;

- пошук і розвиток нових взаємозв’язків з меценатами та партнерами.