pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Круглий стіл з вчителями початкових класів на тему «Шляхи виконання концептуальних положень НУШ в початковій школі в умовах воєнного часу»

В рамках угоди про співпрацю з закладами загальної середньої освіти 21 вересня з ініціативи кафедри дошкільної та початкової освіти був проведений круглий стіл з вчителями початкових класів ліцею імені Тараса Шевченка з проблеми «Шляхи виконання концептуальних положень НУШ в початковій школі в умовах воєнного часу».

Участь у тренінгових сесіях проєкту «Локальна підтримка»

22-23 липня доцентка кафедри дошкільної та початкової освіти, членкиня ГО «Асоціація дошкільників України» Вікторія Вдовенко та доцентка кафедри технологічної та професійної освіти Ольга Пуляк взяли участь у тренінгу з психосоціальної підтримки для жителів громад, в тому числі ВПО. Тренеркою виступила кандидатка психологічних наук Ірина Остополець. Захід відбувся в рамках ініціативи Інституту соціокультурного менеджменту (ІСКМ) «Локальна підтримка», що є частиною проєкту «Розбудова структур надання послуг та освітнього потенціалу для психосоціального забезпечення в Україні», який впроваджується GIZ за дорученням Уряду Німеччини.

Обговорення освітньо-професійної програми 012 Дошкільна освіта

Викладачі кафедри дошкільної та початкової освіти на базі платформи «ZOOM» взяли участь в онлайн обговоренні освітньо-професійної програми Херсонського державного університету за спеціальність 012 Дошкільна освіта першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівня.

Підсумки виробничої практики студентів спеціальності 013 Початкова освіта першого (бакалаврського) рівня освіти

Студенти спеціальності 013 Початкова освіта, проводячи підсумки «Виробничої практики у школі» на звітній конференції ділилися своїми враженнями, здобутками, обмінювалися досвідом, розповідали про цікаві лайфхаки. Всі студенти підготували відеоролики про свій досвід перебування в школі. Кожне відео з педагогічної практики – це маленька історія життя, яка наповнена емоціями, кропіткою працею, переживаннями, маленькими поразками і, звісно, успіхами та щасливими моментами.

Упровадження особистісно зорієнтованого підходу до навчання шляхом застосування ейдотехнік

Під час вивчення і закріплення матеріалу з дисципліни «Педагогіка дошкільна» використовуємо ейдотехніки.

Ейдотехніка – це технологія обробки, зберігання та відтворення інформації, яка базується на використанні найбільш ефективних і перевірених методів запам’ятовування, заснованих на максимальному використанні образного типу інформації.