pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Мамчур Ірина Вікторівна

кандидат психологічних наук, доцент, старший викладач кафедри

Освіта:
Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 1998 р. Спеціальність: Історія та народознавство. Кваліфікація: вчитель історії та народознавства.

Напрями наукової та професійної діяльності:вікова та педагогічна психологія, психологічна служба в системі освіти, дитяча психологія, психологія сім’ї, етнопсихологія, психокорекція, гіпнотерапія, політична психологія.

Тема кандидатської дисертації: Соціально-психологічні особливості формування самопізнання старшокласників в умовах навчально-ігрової діяльності (2019р.)

Транслітерація імені: Iryna Mamchur

ORCID iD: 0000-0001-6460-248X

Профілі: Web of ScienceGoogle ScholarScopus

Відзнаки:

  • Почесна грамота ЦДПУ імені Володимира Винниченка (2019).
  • Подяка управління освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації (2020).

Дисципліни, які викладає: «Вікова та педагогічна психологія», «Дитяча психологія», «Практикум з психокорекції», «Психологічна служба в системі освіти», «Етнопсихологія», «Економічна психологія», «Психоекологія», «Основи соціалізації особистості».

Основні публікації

Навчально-методичні видання:

  1. Етика та психологія сімейного життя: Програма навчального курсу та методичні матеріали за кредитно-модульною системою для студенів педагогічного вузу/ Укладачі: Л. Я. Галушко, І. В. Мамчур. Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В.Винниченка, 2007. 52 с.
  2. Мамчур І.В., Близнюкова О. М. Етнопсихологія: навчально-методичний посібник. Кропивницький: ФОП Піскова М.А., 2021. 50 с.
  3. Близнюкова О. М., Мамчур І. В. Основи психологічного консультування: навчально-методичний посібник. Кропивницький: ФОП Піскова М.А., 2021. 50 с.

Наукові публікації у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, у тому числі Scopus або Web of Science Core Collection:

  1. PopovychI,Shcherbyna Vit., Sultanova, L, Hulias In.,Mamchur Ir., Research of social expectation sproperties of future specialists of socionomic profile. Amazonia investiga. 2021.Vol.10, №. 39. P.40-49. (Web of Science)
  2. , Hrys An., HolanIh., Mamchur Ir., Babenko An., Fedyk Ok.Successfulnessinteenagers’ sportingactivities: comparative analysis of individual and team sports. Journal of Physical Education and Sport. 2022. Vol. 22, № 11. Р. 2886-2897. (Scopus)

Статті у наукових фахових виданнях України:

  1. Мамчур І. В. Соціально-психологічні особливості формування самопізнання старшокласників в умовах навчально-ігрової діяльності. Актуальні проблеми психології. Київ; Ніжин. 2018. Вип. 11. т. 9. С. 164–175.
  2. Мамчур І. В. Психологічні особливості ігрової діяльності як засобу самопізнання старшокласників. Актуальні проблеми психології. Київ. 2019. Вип. 12. т. 9. С.134–146.
  3. Мамчур І. В. Особливості структури, критеріїв та рівнів розвитку компонентів готовності до самопізнання старшокласників у навчально-ігровій діяльності. Актуальні проблеми психології. Київ; Ніжин. Вип. 13. Т. 9. 2020. С. 202–209.
  4. Мамчур І.В. Психологічні особливості входження підлітків до соціальних референтних груп. Теоретичні і прикладні проблеми психології та соціальної роботи. Сєвєродонецьк. 2021. № 2 (55). С.101-113.
  5. Міненко О. О., Мамчур І. В. Теоретичний аналіз значення особистісних якостей організаційного психолога у його професійній діяльності. Психологія: реальність і перспективи. Збірник наукових праць РДГУ. Рівне. 2022. № 19. С. 40–48.
  6. Близнюкова О. М., Мельничук І.Я., Мамчур І. В. Психологічні закономірності розвитку партнерських взаємовідносин і командоутворення у бізнесі. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Сер. Психологія. Випуск 3.2022. С.80-85.