pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Стрілець-Бабенко Олена Володимирівна

Стрілець Окандидат педагогічних наук, доцент, старший викладач кафедри

Освіта:
Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка 2005 році, Спеціальність: Початкове навчання. Кваліфікація: вчитель початкових класів, організатор початкового навчання, практичний психолог у закладах освіти.

Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка 2005 році, Спеціальність: Початкове навчання. Кваліфікація: магістр педагогічної освіти, викладач педагогіки.

Напрями наукової та професійної діяльності: формування освітніх компетентностей у майбутніх фахівців з соціальної роботи; актуальні проблеми професійної підготовки соціального педагога; професійна, теоретична та практична підготовка майбутніх фахівців з соціальної роботи; розвиток творчих здібностей та логічного мислення в студентів.

Сфера наукових інтересів: дослідження проблем оцінювальної діяльності вчителя, професійна підготовка майбутнього соціального педагога, загальна психологія.

Тема кандидатської дисертації: «Система навчально-педагогічних ситуацій у підготовці майбутніх учителів початкових класів до оцінювальної діяльності» захищена у 2020 році.

Транслітерація імені: Olena Strilets-Babenko

ORCID iD:0000-0003-3774-4786

Профілі: ScopusWeb of ScienceGoogle Scholar

Відзнаки:

  • Нагороджена грамотою університету ЦДПУ імені Володимира Винниченка (2014 р.);
  • почесна грамота університету ЦДУ імені Володимира Винниченка (2023 р);
  • подякою Кропивницької міської ради та виконавчого комітету м. Кропивницького (2022 р.).

Дисципліни, які викладає: «Документація в соціальній роботі», «Основи кризових ситуацій», «Теорія та історія соціальної роботи», «Методологічна культура соціального працівника», «Методологія соціально-педагогічних досліджень», «Теорія та історія соціального виховання», «Соціально-педагогічна профілактика делінквентної поведінки», «Соціальний супровід сім’ї», «Технології соціальної роботи в зарубіжних країнах», «Загальна психологія», «Основи міжособистісного спілкування».

Основні публікації:

Посібники:

  1. Стрілець-Бабенко О. В. Педагогіка: система навчально-педагогічних ситуацій для підготовки до оцінювальної діяльності. Навчально-методичний посібник для студентів спеціальності «Початкова освіта», Харків: Мачулін, 2020. – 156 с
  2. Стрілець-Бабенко О. В., Руденко Ю.Ю.. Технологія роботи соціального гувернера . Методичні рекомендації до семінарських занять та самостійної роботи для студентів спеціальності 231 Соціальна педагогіка. Кропивницький : ФОП Піскова М. А., 2020. 28 с.
  3. Стрілець-Бабенко О. В., Руденко Ю.Ю.. Етика соціальної роботи. Методичні рекомендації до семінарських занять та самостійної роботи для студентів спеціальності 231 Соціальна педагогіка. Кропивницький: ФОП Піскова М. А., 2020. 28 с.
  4. Руденко Ю. Ю., Стрілець-Бабенко О. В. Соціальна робота у сфері дозвілля: Методичні рекомендації до самостійної роботи здобувачів вищої освіти за освітньою програмою Соціальна робота (Соціальна педагогіка). Кропивницький: ФОП Піскова М.А., 2023. 43 с.

Наукові публікації у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Scopus або Web of Science Core Collection:

  1. Model of formation of readiness of future specialists of fine arts for socio-pedagogical work / Olena Strilets-Babenko, Garbuzenko Larysa, Stritievych Tetiana, Okolnycha Tetiana, Berezenko Natalia, Petrenko Anna // AD ALTA: Journal of interdisciplinary research. Vol. 11, ISSUE 2, Special ISSUE XX. 2021p. – С. 170–174. (Web of Science).
  2. Psychological safety of the educational space in the structure of motivational orientation of female athletes: a comparative analysis / Olena Strilets-Babenko // Journal of Physical Education and Sport ® (JPES), Vol. 22 (issue 11), Art 346, pp. 2723-2732, November 2022 online ISSN: 2247 - 806X; p-ISSN: 2247 – 8051; ISSN - L = 2247 - 8051 (Scopus).
  3. Core competencies of contemporary university tutor in ukraine, usa and eu countries within digital educational realm // AD ALTA: Journal of interdisciplinary research. Vol. 12, ISSUE 2, Special ISSUE XХX. 2022p. – С. 101–107. (Web of Science)

Статті у наукових фахових виданнях України:

  1. Стрілець-Бабенко О. В. Підготовка майбутніх учителів до формування оцінювальних умінь у молодших школярів Науковий вісник Льотної академії. – Серія: Педагогічні науки. – Випуск 5. – Кропивницький, ЛА НАУ, 2019. – С. 229–233.
  2. Стрілець-Бабенко О. В. Принципи застосування навчально-педагогічних ситуацій у процесі підготовки майбутніх фахівців з соціальної роботи Наукові записки. – Випуск 196. – Серія: Педагогічні науки. – Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021. – С. 164–167.ISSN 2415-7988 (print)
  3. Стрілець-Бабенко О. В. Професійна адаптація майбутніх соціальних працівників Наукові записки. – Випуск 199. – Серія: Педагогічні науки. – Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021. – С. 157–161.ISSN 2415-7988 (print)
  4. Стрілець-Бабенко О. В. Формування дослідницьких умінь у майбутніх соціальних педагогів методом проектів. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені  М.П.Драгоманова. – Випуск 83. – Київ: Видавничий дім «Гельветика», 2021. – 266 с. – С.169-174. ISSN 2311-5491
  5. Стрілець-Бабенко О. В. Вплив навчально-педагогічних ситуацій в період професійної адаптації майбутніх фахівців з соціальної роботи. Наукові записки. Випуск 203. Серія: Педагогічні науки. – Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2022. – С. 145–149. ISSN 2415-7988 (print)
  6. Вплив навчально-педагогічних ситуацій в період професійної адаптації майбутніх фахівців з соціальної роботи. Наукові записки. Випуск 203. Серія: Педагогічні науки. – Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2022. – С. 145–149. 
  7. Технології соціальної роботи в зарубіжних країнах. Наукові записки. Випуск 206. Серія: Педагогічні науки. – Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2022. – С. 201–208
  8. Формування готовності майбутніх соціальних педагогів до міжособистісної взаємодії. Наукові записки. Випуск 207. Серія: Педагогічні науки. – Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2022. – С. 331-335.