IMG 9487

Кафедра психології створена у вересні 2002 року, якій надано статусу випускової. Працівники кафедри беруть участь у підготовці фахівців таких спеціальностей:

053 Психологія

013 Початкова освіта

012 Дошкільна освіта

Кафедра здійснює підготовку фахівців за двома освітньо-кваліфікаційними рівнями: „бакалавр” та „магістр”.

На кафедрі працюють досвідчені викладачі, з яких 25% – доктори наук, 67% – кандидати наук; 8% – без вченого звання.

Основною метою діяльності кафедри психології є здійснення фахової підготовки практичних психологів закладів освіти, а також психологічної підготовки студентів – майбутніх вчителів початкової школи та вихователів дошкільних закладів освіти.

Завдання кафедри практичної психології:

  • досконалення змісту та структури навчально-методичного забезпечення психологічних дисциплін;
  • підвищення рівня викладання і забезпечення якості підготовки студентів з психологічних дисциплін, їх готовності до психологічної практики в навчально-виховних закладах різного типу;
  • сприяння особистісному та професійному становленню майбутніх педагогічних працівників; виховання прагнення до самореалізації та самовдосконалення;
  • залучення студентів до науково-дослідної діяльності за тематикою кафедри; підвищення якості НДРС відповідно вимог до навчальних закладів IV рівня акредитації.

Мета конкретизується у виконанні таких завдань:

  • розвиток науково-педагогічної діяльності викладацького складу відповідно до державних та світових стандартів освіти;
  • підвищення рівня підготовки науково-педагогічних кадрів;
  • підвищення рівня викладання і забезпечення якості підготовки студентів з психологічних дисциплін, їх готовності до психологічної практики в навчальних та позашкільних виховних закладах різного типу в сучасних соціально-економічних умовах;
  • підвищення рівня науково-дослідної роботи викладачів щодо вивчення актуальних проблем теоретичної та практичної психології;
  • удосконалення змісту та структури навчально-методичного забезпечення психологічних дисциплін;
  • сприяння особистісному та професійному становленню майбутніх педагогічних працівників;
  • розвиток та вдосконалення інтелектуальної, моральної, вольової сфери студентів, виховання патріотизму і гуманізму, прагнення до самореалізації та самовдосконалення,
  • залучення студентів до науково-дослідної діяльності за тематикою кафедри; підвищення якості НДРС відповідно вимог навчальних закладів IV рівня акредитації;
  • встановлення та зміцнення зв’язків з фаховими кафедрами та науково-дослідницькими установами України;
  • поліпшення спільної роботи зі школами, ліцеями, позашкільними освітніми закладами;

Перелік навчальних дисциплін, які викладаються фахівцями кафедри:

  • Соціальна психологія
  • Методологія психологічних досліджень
  • Методологічні та теоретичні проблеми психології
  • Когнітивна психологія і психометрія
  • Диференційна психологія
  • Психологічні основи виховної діяльності
  • Основи патопсихології
  • Актуальні проблеми психологічної науки та практики (іноземною мовою)
  • Вступ до спеціальності
  • Психологія загальна, вікова та педагогічна
  • Основи психологічного консультування
  • Сучасні технології психологічного консультування
  • Психологія управління
  • Загальна психологія
  • Методика викладання психології
  • Юридична психологія
  • Психологія спорту
  • Психоекологія
  • Активне соціально-психологічне пізнання
  • Арттерапія
  • Проективні методи в психології
  • Сучасні теорії глибинної психології
  • Експериментальна психологія
  • Психологічна безпека особистості
  • Психологія дитячої творчості
  • Психодіагностика
  • Основи психодіагностики
  • Психологія мовленнєвої діяльності
  • Сучасні освітні технології у викладанні психології
  • Технологія соціально-психологічного тренінгу
  • Психологія важкого учня
  • Вікова психологія
  • Вікова та педагогічна психологія
  • Практикум з психокорекції
  • Психологічна служба в системі освіти
  • Етнопсихологія
  • Економічна психологія
  • Основи соціалізації особистості
  • Історія психології
  • Основи психокорекції
  • Профілактика делінквентної поведінки
  • Психологія духовності
  • Позитивна психотерапія
  • Теорія і практика психокорекції
  • Робота психолога з батьками
  • Робота психолога з педагогічним колективом
  • Практикум з дитячої психології
  • Основи психотерапії
  • Порівняльна психологія
  • Технології роботи практичного психолога
  • Педагогічна психологія
  • Психологія впливу
  • Основи психогігієни
  • Психологічні основи профорієнтаційної роботи

Перелік навчальних та виробничих практик:

  • Виробнича «Діагностико-психокорекційна»
  • Виробнича «Психологічна служба в установах та організаціях»
  • Виробнича «Педагогічна практика у закладі дошкільної освіти» (психологія)
  • Виробнича «Педагогічна практика у школі» (психологія)
  • Виробнича практика педагогічна у закладах дошкільної та початкової освіти (блок психології)
  • Виробнича практика педагогічна та психологічна у школі (психологія)
  • Виробнича «Діагностична»
  • Виробнича «Психокорекційна»
  • Навчальна практика «Ознайомлювальна»
  • Навчальна практика «Дослідницька»