pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Вчитель образотвоторчого мистецтва потрібен Україні

В межах проведення обласного (першого) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2024» 19 грудня 2023 року відбулося обговорення ОП Середня освіта (Образотворче мистецтво). Провідні спеціалісти, вчителі образотворчого мистецтва Кіровоградщини обговорили нагальні питання з навчання образотворчого мистецтва в сучасних умовах та особливості підготовки майбутніх вчителів образотворчого мистецтва.

Обговорення ОПП «Початкова освіта та Організація виховної роботи» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 013 Початкова освіта

Ключовим завданням реформи вищої освіти є залучення зовнішніх та внутрішніх стейкхолдерів до розроблення та обговорення освітніх програм. У зв’язку з цим відбувалося обговорення освітньо-професійної програми «Початкова освіта та Організація виховної роботи» першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 013 Початкова освіта у очному і дистанційному форматі.

Студенти факультету педагогіки, психології та мистецтв поставили виставу-казку «Срібна дівчинка»

Студенти факультету педагогіки, психології та мистецтв, а саме: музиканти, художники, хореографи – презентували проєкт за мотивами дитячої опери Є.Карпенка "Срібна дівчинка". Керівник – доцентка кафедри мистецької освіти Жанна Колоскова.

Обговорення освітньо-професійної програми «Дошкільна освіта» першого бакалаврського рівня за спеціальністю 012 Дошкільна освіта

Відбулося обговорення освітньо-професійної програми «Дошкільна освіта» першого бакалаврського рівня за спеціальністю 012 Дошкільна освіта у очному і дистанційному форматі.

Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція «Формування професійної компетентності сучасного педагога засобами освіти: історико-методичний аспект»

На запрошення нашого партнера КЗ «Харківської гуманітарно-педагогічної академії» ХОР 15 грудня 2023 року викладачі кафедри дошкільної та початкової освіти взяли участь у Всеукраїнській науково-практичній онлайн-конференції «Формування професійної компетентності сучасного педагога засобами освіти: історико-методичний аспект»