pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Зустрічі зі стейкхолдерами

Директор ЗДО № 31 “Берізка” Ружина Н. В. проводила профорієнтаційну роботу для студентів спеціальності 012 Дошкільна освіта. Особливу увагу стейкхолдер у ході зустрічі приділила питанням реалізації практичного спрямування підготовки майбутніх фахівців у галузі Дошкільної освіти. Учасники зустрічі також обговорювали визначені Стандартом загальні та фахові компетентності, аналізували можливі підходи до організації та їх реалізації.

Громадська активність студентів факультету педагогіки та психології

За сприяння Британської ради в Україні, авторки проєкту – працівника обласної дитячої бібліотеки ім. Т. Шевченка Маковей Маріанни, співорганізаторки проєкту – викладачки кафедри педагогіки дошкільної та початкової освіти Андросової Наталі та студентів факультету педагогіки та психології 23–24 лютого розпочалася активна фаза проєкту для дітей дошкільного і молодшого шкільного віку та родин «Коворкінг «Майстерня казкових світів».

Практичне застосування елементів математики у ЗДО

Курс «Теорія та методики формування елементарних математичних уявлень» складає одну із змістових ліній професійної підготовки вихователя закладу дошкільної освіти в педагогічному університеті.

Виробнича практика студентів спеціальності «Дошкільна освіта»

Практична підготовка здобувачів вищої освіти є важливою складовою освітнього процесу. Відповідно до навчальних планів ОПП «Дошкільна освіта» та «Початкова освіта. Дошкільна освіта» бакалаври проходять виробничу педагогічну практику у закладах дошкільної освіти. Цього року вона продить в онлайн – режимі.

Особливості викладання методики дистанційно

Студенти 4 курсу факультету педагогіки та психології спеціальності «Дошкільна освіта» групи ДП 17Б (44) (освітньо-кваліфікаційний рівень бакалавр) у ІІ семестрі почали вивчати навчальну дисципліну «Методика навчання російської мови». На практичному занятті, проведеному на інтернет платформі Zoom, вивчаючи тему «Виразне читання», студенти дізналися про секрети виразного читання, а саме як передавати за допомогою голосу, міміки, жестів своє ставлення до змісту прочитаного.