Не зважаючи на те, що зимова сесія 2020-2021 навчального року проводилася дистанційно, магістри спеціальності 012 Дошкільна освіта (ОПП Дошкільна освіта та Початкова освіта) ДП 20 Мз (60) завзято опановували дисципліну «Технології навчальної діяльності лінгводидактичного та логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку» у форматі онлайн-навчання за допомогою програми Google Meet під керівництвом канд. пед. наук, доцента О. О. Горської та канд. пед. наук, доцента О. О. Нікітіної.
Read more ...
Студенти спеціальності 012 Дошкільна освіта освітньо-професійна програма Дошкільна освіта та Початкова освіта першого (бакалаврського) рівня вищої освіти презентували проєкти з дисципліни «Основи природознавства з методикою викладання в закладах дошкільної освіти» в яких розкрили актуальні проблеми природничо–екологічного спрямування які завжди актуальні в сучасному суспільстві та особливо для майбутнього підростаючого покоління.
Із студентами заочної форми навчання працювати одночасно і складно, і цікаво. Цікаво, адже майже всі вони практики, тому їх потрібно постійно дивувати, відкриваючи нові знання, підходи, прийоми роботи, а вони можуть поділитися своїми здобутками. Складно, адже часу на вивчення дисциплін катастрофічно мало. Проте, під час практичних занять, навіть в умовах дистанційного навчання, наші магістри спеціальності 012 Дошкільна освіта (ОПП Дошкільна освіта та Початкова освіта) змогли подивувати один одного та поділитися власним практичним досвідом застосування сучасних освітніх технологій на заняттях з логіко-математичного розвитку в ЗДО.
Онлайн заняття це завжди цікаво. Так студенти спеціальності 012 Дошкільна освіта першого (бакалаврського) рівня вищої освіти проходять систематично тренінги з дисципліни «Дитяча література та виразне читання» вивчають студенти груп СД19Б, ДЛ20Б. та Дисципліну «Дитяча література» вивчають студенти групи ПО20Б спеціальності 013 Початкова освіта. На практичних заняттях був проведений тренінг з виразного читання віршованих творів та казки.
Студенти спеціальності «Дошкільна освіта» проходили навчальну практику «Навчання через гру» у дистанційному режимі. Метою навчальної практики є формування практичних вмінь та навичок застосування ігрових та діяльнісних методів навчання, які необхідні майбутньому вихователю при організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти.