pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Розвиток «здатності зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області» під час вивчення дисциплін професійної підготовки

Рівень вищої освіти: перший (бакалаврський) рівень вищої освіти
Галузь знань: _01 Освіта / Педагогіка___
Спеціальність: ___012 Дошкільна освіта, 013 Початкова освіта__ 

У Центральноукраїнському державному університеті імені Володимира Винниченка на факультеті педагогіки, психології та мистецтв освітній процес спрямований на стимуляцію естетичного розвитку особистості і характеризується наявністю наступних взаємопов’язаних складових: формування естетичної свідомості, розвиток потреби та вміння в здобувачів будувати своє життя за законами краси, утвердження ідеалів краси у всіх сферах діяльності.

Розвиток емоційного інтелекту на дисциплінах професійного циклу

Рівень вищої освіти: перший (бакалаврський) рівень вищої освіти
Галузь знань: _01 Освіта / Педагогіка___
Спеціальність: ___012 Дошкільна освіта, 013 Початкова освіта__

У Центральноукраїнському державному університеті імені Володимира Винниченка під час підготовки педагогів спеціальностей 012 Дошкільна освіта та 013 Початкова освіта процес розвитку емоційного інтелекту не лінійний, а концентричний, що відображає логіка побудови фахових дисциплін у навчальному плані.

Студенти Спеціальності 013 Початкова освіта плідно співпрацювали з Всеосвітою у 2021-2022 навчальному році

Студенти спеціальності 013 Початкова освіта,  не тільки опанували курси "Вступ до спеціальності" та "Педагогічна ергономіка", але й плідно попрацювали для створення методичних матеріалів для вчителів!

Співпраця з Всеосвітою (2022-2023 н. р.)

Курс "Педагогічна ергономіка" має практичне спрямування, адже так важливо створити комфортне освітнє середовище, в якому будуть навчатися діти. Під час вивчення дисципліни ми  навчалися один у одного та  створювали власний контент, який би допоміг освітянам у практичній діяльності.

Про роботу з LEGO System під час вивчення дисципліни «Педагогіка дошкільна»

Під час курсу «Педагогіка дошкільна» зі студентами спеціальностей 013 Початкова освіта та 012 Дошкільна освіта була проведена низка занять присвячена роботі з LEGO. Після вивчення конструктора LEGO Duplo, була приділена увага LEGO System. Попрацювавши з цим видом LEGO студенти прийшли до висновку, що: