• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Наукові записки. Серія: Педагогічні науки

ГАРТУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯВОКАЛІСТА ЯК ФАКТОР РЕАЛІЗАЦІЇ НОВІТНЬОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ

РАСТРИГІНА Алла Миколаївна –

доктор педагогічних наук, професор,

завідувач кафедри вокально-хорових дисциплін

та методики музичного виховання

Центральноукраїнського державного педагогічного

університету імені Володимира Винниченка

https://orcid.org/ 0000-0002-4393-2831

e-mail: [email protected]

ЗАБІЛЯСТА Лідія Леонідівна –

в.о. професора кафедри оперного співу

Національної музичної академії

імені П. І. Чайковського

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті, на основі аналізу існуючих наукових підходів до визначеної проблеми, здійснено аналіз її ключових понять, зокрема визначено психолого-педагогічну сутність категорії «професійна майстерність» та аргументовано думку авторів щодо розширення її складових та можливостей їхнього розвитку у контексті реалізації у мистецькому просторі закладів вищої освіти новітньої освітньої парадигми ХХІ століття.

Ключові слова: новітня парадигма освіти, духовність виховання, майстерність, професіоналізм, професійна майстерність, професійний менталітет, гартування професійної майстерності.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Аболіна Т. Г., Нападиста В. Г., Рихліцька О. Д. та ін. Прикладна етика [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://pidruchniki.com/13291017/etika_ta_estetika/po nyattya_profesionalizmu_etichniy_aspekt_pr ofesionalizmu#638

2. Бакланова Н. К. Профессиональное мастерство специалиста культуры: учебное пособие для аспирантов, слушателей курсов повышения квалификации, преподавателей, студентов / Н. К. Бакланова. – Москва: МГУКИ, 2001. – 222 с.

3. Болотнікова І. В. Професіоналізм та професійна компетентність як складові психічної зрілості особистості [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://www.rusnauka.com/7_NND_2009/Psihologia/4 2691.doc.htm

4. Демедюк И. П. Профессиональное мастерство вокалистов как объект психологопедагогического анализа / И. П. Демедюк. – Вестник МГУКИ: 2016, № 2 (70) – С. 221–227.

5. Жигінас Т. В. Методичні засади підготовки майбутніх учителів музики до концертно-освітньої діяльності серед дітей та юнацтва: автореф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.02 «Теорія та методика музичного виховання» / Т. В. Жигінас. – НПУ ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2007. – 18 с.

6. Оганезова-Григоренко О. В. Формування професійного менталітету майбутніх вокалістів у процесі фахової підготовки: автореферат дис…канд. пед. наук: 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / О. В. Оганезова-Григоренко. – ПНПУ імені К. Д. Ушинського. – Одеса, 2009 – 25 с.

7. Растрыгина А. Н. Менталитет как контекст духовності образовательного пространства ВУЗа // Context of Spiritual of Education (collective monograf) – Zuvedra, Lithuania, 2014 – P. 138–177.

8. Растригіна А., Кондратєнє Р. Деякі аспекти концепції духовності виховання / А. Растригіна, Р. Кондратєнє // Естетика і етика педагогічної дії / Збірник наукових праць. – К. : – Вип.13, 2016 – С. 69–81.

9. Шенгеля Н. О. До проблеми формування професійної майстерності студентів у класі естрадного співу / Н. О. Шенгеля // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 14: Теорія і методика мистецької освіти. – 2018. – Вип. 24. – С. 49–54.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись