Дедалі частіше доводиться чути не лише від учнів та вчителів, а й навіть з екранів телевізора, що сучасні школярі «втомлюються  від Шевченка». Саме тому кафедра української та зарубіжної літератури ЦДПУ ім. В.Винниченка організовує круглий стіл на тему: «Інноваційні технології у вивченні творчості Тараса Шевченка в школі», де викладачі кафедри, відомі учителі-словесники нашого регіону та студенти  поділяться думками, як переборювати «втому від Шевченка» на уроках літератури.

Круглий стіл відбудеться 10 березня 2020 року у залі наукових працівників університетської бібліотеки (третій поверх). Початок о 13:00. Вхід вільний.

 Пропонуємо разом пошукати відповіді на питання: 

  • Які чинники появи проблеми, яка іменується як «втома учнів від Шевченка»?
  • Чи оптимальним є вибір поезій Тараса Шевченка, що вивчаються в школі?
  • Як домогтися зближення внутрішнього світу сучасного школяра і  художнього світу поезії Шевченка?
  • Які методичні прийоми є найбільш ефективними при вивченні творчості Шевченка? Які підходи - традиційні чи інноваційні – допоможуть перебороти «втому від Шевченка»? Чи можливе їх поєднання?
  • Якої допомоги потребує сучасний вчитель-словесник від шевченкознавчої та педагогічної науки?
  • Чи стимулюють інтерес учнів до творчості Шевченка сучасні кіно/телефільми про нього?

Для участі у круглому столі звертайтеся до оргкомітету за телефоном: 067 520 02 37.

Для довідки, за програмою вивчаються: 

5 клас (4 год.) – «За сонцем хмаронька пливе…»; «Садок вишневий коло хати»

6 клас (2 год) – «Думка», «Іван Підкова»

7 клас (3 год.)  - Мені тринадцятий минало», «Тополя», «Як умру, то поховайте…»

8 клас (4 год.)  - «Думи мої, думи мої…», «Ой три шляхи широкії», «Мені однаково, чи буду…»

9 клас  - «До Основяненка» - 3 год.; «Сон» - 2 год.; «Кавказ» - 2 год.; «Посланіє…»  - 2 год.; «Катерина», «Наймичка», «У нашім раї на землі…» - 4 год.; «Доля», «Росли у купочці, зросли…» - 2 год.; «Ісаїія. Глава 35» або «Злоначинающих спини…» - 2 год.

Інформацію надано факультетом філології та журналістики