• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
fizmat_logo

Факультет математики, природничих наук та технологій

Студентська наука

Студентська наука

Студентські наукові гуртки та проблемні групи

ПОЛОЖЕННЯ ПРО СТУДЕНТСЬКІ НАУКОВІ ГУРТКИ ТА ПРОБЛЕМНІ ГРУПИ ЦЕНТРАЛЬНОУКРАЇНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ВОЛОДИМИРА ВИННИЧЕНКА

1. Тема: «Розв'язування олімпіадних задач з фізики»

План роботи: 2019-2020 н.р.; 2018-2019 н.р.

Методичні матеріали:

Викладач: Подопригора Наталія Володимирівна

Списки учасників: 2019-2020 н.р.2018-2019 н.р.

2. Тема: «Дидактика природничих наук»

План роботи: 2019-2020 н.р.; 2018-2019 н.р.

Викладач: Садовий Микола Ілліч

Списки учасників: 2019-2020 н.р.; 2018-2019 н.р.

3. Тема: «Концепції сучасного природознавства»

План роботи: 2019-2020 н.р.; 2018-2019 н.р.

Викладач: Трифонова Олена Михайлівна

Списки учасників: 2019-2020 н.р.; 2018-2019 н.р.

4. Тема: «Аналітичний контроль об'єктів навколишнього середовища»

План роботи: 2019-2020 н.р.; 2018-2019 н.р.; 2017-2018 н.р.; 2016-2017 н.р.

Викладач: Терещенко Оксана Василівна

Списки учасників: 2019-2020 н.р.; 2018-2019 н.р.; 2017-2018 н.р.; 2016-2017 н.р.

5. Тема: «Сучасні технології навчання хімії»

План роботи: 2019-2020 н.р.; 2018-2019 н.р.; 2017-2018 н.р.; 2016-2017 н.р.

Списки учасників: Форостовська Тетяна Олександрівна

Список учасників: 2019-2020 н.р.; 2018-2019 н.р.; 2017-2018 н.р.; 2016-2017 н.р.

Магістерські роботи

Програми звітних студентський наукових конференцій ЦДПУ ім. В. Винниченка

Публікації студентів

2020 рік

  1. Балинська Н.В. Подопригора Н.В. Розвиток експериментаторських умінь старшокласників у навчанні природничих наук. Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи: матер. міжнар. наук.-практ. конф. 14 трав. 2020 р., м. Тернопіль: ТНПУ, 2020.C. 258–261.
  2. Гусліста А.В. Подопригора Н.В. Розвиток дослідницьких умінь учнів у навчанні природничих дисциплінПідготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи: матер. міжнар. наук.-практ. конф. 14 трав. 2020 р., м. Тернопіль: ТНПУ, 2020.C. 245–249.
  3. Левша Л.І., Бохан Ю.В. Експертиза якості косметичних гелів, на прикладі гелів для душу. Tendenze attuali della moderna ricerca scientifica: der Sammlung wissenschaftlicher Arbeiten «ΛΌГOΣ» zu den Materialien der internationalen wissenschaftlich-praktischen Konferenz (B. 3), p.139-143, 5. Juni, 2020. Stuttgart, Deutschland: Europäische Wissenschaftsplattform
  4. Якимович В.К. Формування в учнів компетентності у природничих науках і технологіях у процесі розв’язування фізичних задач. Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи: матер. міжнар. наук.-практ. конф. 14 трав. 2020 р., м. Тернопіль: ТНПУ, 2020. С. 249–254.

2019 рік

  1. Бережний О.О., Терещенко О.В. Проблемні аспекти при виборі і використанні методики дослідження люмінесцентних спеціальних хімічних речовин. Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи: матер. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. 21 бер. 2019 р. м. Кропивницький: ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019. C. 216–217.
  2. Бережний О.О., Бохан Ю.В. Дослідження показників якості та безпеки гумових та пластмасових іграшок,що реалізуються у торговельних мережах м.Кропивницький. Priority directions of science development: With materials of the 2nd International scientific and practical conference (November 25-26, 2019) SPC “Sciconf.com.ua”, Lviv, Ukraine. 2019. p.117–123
  3. Гордієнко О., Ляшенко М., Садовий М.І. Формування міжпредметної компетентності з природничих наук в учнів 7-9 класів. Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи: матер. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. 21 бер. 2019 р. м. Кропивницький: ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019. С. 245–247.
  4. Компнієць З.В., Подопригора Н.В. Міжпредметні зв’язки в контексті формування основних компетентностей учнів у природничих науках. Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи: матер. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. 21 бер. 2019 р. м. Кропивницький: ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019. C. 239–240.
  5. Компнієць З.В., Подопригора Н.В. Проблема формування уявлень учнів про природничо-наукову картину світу. Актуальні проблеми природничої освіти: стратегії, технології та інновації: матер. Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф., 14-24 жовт. 2019 р., м. Кропивницький, 2019. C. 29–31.
  6. Кукурудза А.С., Бохан Ю.В. Дослідження якості кави натуральної розчинної. Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи: матер. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. 21 бер. 2019 р. м. Кропивницький: ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019. C. 218–219.
  7. Кулеба Т.В., Трифонова О.М. Переваги і недоліки навчання курсу «Природничі науки» старшокласників у хмаро орієнтованому освітньому середовищі. Актуальні проблеми природничої освіти: стратегії, технології та інновації: матер. Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф., 14-24 жовт. 2019 р., м. Кропивницький, 2019. С. 54–55.
  8. Левша Л.І. Бохан Ю.В. Застосування методів хімічного та сенсорного аналізу для експертизи якості твердого туалетного мила. Сучасні світові тенденції розвитку науки, технологій та Інновацій: матер. наук.-практ. конф., 28-29 черв. 2019 р., м. Ужгород, 2019. С. 159–163.
  9. Ляшенко М.О., Трифонова О.М., Донець Н.В. Формування експериментаторської компетентності в старшокласників з використанням цифрових вимірювальних комплексів на уроках природничих наук. Проблеми та інновації в природничо-математичній, технологічній і професійній освіті: зб. матер. ІХ Міжнар. наук.-практ. онлайн-інтернет конф., 18-29 лист. 2019 р. Кропивницький: ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019. С. 75–77.
  10. Ляшок К.А., Подопригора Н.В. Розвиток пізнавального інтересу учнів старшої школи до вивчення природничих наук. Актуальні проблеми природничої освіти: стратегії, технології та інновації: матер. Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф., 14-24 жовт. 2019 р., м. Кропивницький, 2019. C. 67–69.
  11. Мартинюк С., Плющ В.М. Використання інтернет-сервісів при вивчені шкільного курсу хімії. Студентський науковий вісник. Кропивницький, ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019. Вип. 21. Ч.1. С. 627–630.
  12. Мартинюк С., Плющ В.М. Використання сервісу Learningapps на уроках хімії. Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи: матер. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. 21 бер. 2019 р. м. Кропивницький: ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019. C. 231–232.
  13. Мартинюк Ю., Плющ В.М. Ментальні карти як засіб розвитку креативності учня. Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи: матер. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. 21 бер. 2019 р. м. Кропивницький: ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019. C. 45–46.
  14. Рутецька Т.В., Форостовська Т.О. Використання наративних текстів під час вивчення дисципліни «Природничі науки». Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи: матер. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. 21 бер. 2019 р. м. Кропивницький: ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019. C. 235–236.
  15. Тихонова А.Є., Форостовська Т.О. Деякі аксіологічні аспекти вивчення дисципліни «Природничі науки». Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи: матер. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. 21 бер. 2019 р. м. Кропивницький: ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019. C. 233–234.
  16. Тихонова А.Є., Подопригора Н.В. Використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій в навчанні учнів природничих наук. Актуальні проблеми природничої освіти: стратегії, технології та інновації: матер. Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф., 14-24 жовт. 2019 р., м. Кропивницький, 2019. C. 45–47.
  17. Худякова В.С., Трифонова О.М. Структурно-логічний аналіз як засіб пропедевтики навчання механіки студентів спеціальності «Середня освіта (Природничі науки)» Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи: матер. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. 21 бер. 2019 р. м. Кропивницький: ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019. С. 243–244.
  18. Царенко А.С., Подопригора Н.В. Формування інтересу учнів до вивчення природничих наук засобами ігрових технологій. Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи: матер. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. 21 бер. 2019 р. м. Кропивницький: ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019. C. 254–255.
  19. Царенко А.С., Подопригора Н.В. Формування інтересу учнів до вивчення природничих дисциплін засобами ігрових технологій. Актуальні проблеми природничої освіти: стратегії, технології та інновації: матер. Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф., 14-24 жовт. 2019 р., м. Кропивницький, 2019. C. 54–55.
  20. Шапран В.С., Подопригора Н.В. Формування основних компетентностей в природничих науках засобами мобільного навчання. Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи: матер. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. 21 бер. 2019 р. м. Кропивницький: ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019. C. 259–260.
  21. Шапран В.С., Подопригора Н.В. Формування основних компетентностей в природничих науках на основі міжпредметних зв’язків. Актуальні проблеми природничої освіти: стратегії, технології та інновації: матер. Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф., 14-24 жовт. 2019 р., м. Кропивницький, 2019. С. 21–24.

2018 рік

  1. Довгань А.О., Терещенко О.В. Аналіз методик визначення фосфору в мінеральних добривахСтратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. 22 бер. 2018 р., м. Кропивницький: ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018. С.169–171.
  2. Кукурудза А.С., Бохан Ю.В. Аналіз вмісту кофеїну у енергетичних напоях та їх вплив на здоров’я людини. Актуальні питання підготовки майбутнього вчителя хімії: теорія та практика: матер. IV Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. 4 квіт. 2018 р., м. Вінниця, 2018. С. 64–67.
  3. Чуйко П.І., Бойко Я.В., Форостовська Т.О. Дослідження адсорбції йонів плюмбуму ентеросорбентами різного походженняСтратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. 22 бер. 2018 р., м. Кропивницький: ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018. С.154-156.
  4. Юрченко Д.Ю., Плющ В.М. Добування фурфуролу з використанням кислотних каталізаторів. Студентський науковий вісник. Вип.18. Кіровоград: ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018. С. 471–473.
  5. Юрченко Д.Ю., Плющ В.М. Переваги та недоліки методів добування фурфуролу. Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. 22 бер. 2018 р., м. Кропивницький: ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018. С.144–145.

2017 рік

  1. Александрова Н., Терещенко О. В., Форостовська Т.О. Дослідження адсорбції оцтової кислоти ентеросорбентами із розчинів. Хімія ХХІ століття: актуальні питання освіти, науки та виробництва: матер. ІІІ обласної міжвузівської. наук.-практ. конф. 18 квіт. 2017 р., м. Кропивницький, 2017. С. 79–83.
  2. Білугіна Ю. А., Форостовська Т.О., Терещенко О.В. Використання інтерактивних методів навчання під час вивчення органічних сполук у курсі хімії старшої школи (рівень стандарту). Хімія ХХІ століття: актуальні питання освіти, науки та виробництва: матер. ІІІ обласної міжвузівської. наук.-практ. конф. 18 квіт. 2017 р., м. Кропивницький, 2017. С. 87–92.
  3. Бойко Я.В., Бохан Ю.В. Екстракційно–хроматографічне визначення синтетичних та натуральних барвників у фармацевтичних препаратах. Умань 2017. Наука. Освіта. Молодь: матер. Всеукр. студ. наук. конф. з міжнар. участю. м. Умань, 2017. С. 56–58.
  4. Кулеба Т.В., Бохан Ю.В., Плющ В.М. Підвищення ефективності аналітичного контролю за якістю продуктів харчування, що містять синтетичні барвникиХімія ХХІ століття: актуальні питання освіти, науки та виробництва: матер. ІІІ обласної міжвузівської. наук.-практ. конф. 18 квіт. 2017 р., м. Кропивницький, 2017. С. 21–25.

2016 рік

  1. Діль К.В., Савченко Ю.В., Бохан Ю.В. Експериментальні дослідження деяких показників якості безалкогольних напоїв на прикладі фруктових соків. Хімія ХХІ століття: актуальні питання освіти, науки та виробництва: матер. ІІІ обласної міжвузівської. наук.-практ. конф. 20 квіт. 2016 р., м. Кіровоград, 2016. С. 8–13.
  2. Дромашко М.А., Голодаєва О.А., Форостовська Т.О. Особливості взаємодії крохмалю різної ентомології з етиленгліколем. Хімія ХХІ століття: актуальні питання освіти, науки та виробництва: матер. ІІІ обласної міжвузівської. наук.-практ. конф. 20 квіт. 2016 р., м. Кіровоград, 2016. С. 26–29.
  3. Кобись А.Р., Голодаєва О.А., Форостовська Т.О. Ацилювання крохмалю вищими жирними карбоновими кислотамиХімія ХХІ століття: актуальні питання освіти, науки та виробництва: матер. ІІІ обласної міжвузівської. наук.-практ. конф. 20 квіт. 2016 р., м. Кіровоград, 2016. С. 29–32.
  4. Костів А.В., Костів М.В., Бохан Ю.В. Аналіз стану поверхневих та підземних вод Побужжя за показником твердостіХімія ХХІ століття: актуальні питання освіти, науки та виробництва: матер. ІІІ обл. міжвуз. наук.-практ. конф. 20 квіт. 2016 р., м. Кіровоград, 2016. С. 20–28.
  5. Костів А.В., Костів М.В., Бохан Ю.В. Аналіз стану поверхневих та підземних вод Побужжя за показником твердості. Екологічні проблеми сучасності та шляхи їх вирішення: матер. ІІ регіональної наук.-практ. конф. 21 квіт. 2016 р., м. Кіровоград, 2016. С. 157–162.
  6. Назаренко І.С., Бохан Ю.В. Дослідження інгредієнтів складу сучасних зубних пастХімія ХХІ століття: актуальні питання освіти, науки та виробництва: матер. ІІІ обласної міжвузівської. наук.-практ. конф. 20 квіт. 2016 р., м. Кіровоград, 2016. С. 13–20.
  7. Подкапаєва М. Н., Терещенко О. В., Форостовська Т.О. Оцінка кількісного визначення вітаміну С за допомогою різних методів оксно-відновного титруванняХімія ХХІ століття: актуальні питання освіти, науки та виробництва: матер. ІІІ обласної міжвузівської. наук.-практ. конф. 20 квіт. 2016 р., м. Кіровоград, 2016. С. 37–42.

Львівського національного університету імені Івана Франка, 10-12 квітня 2019 року

 

 

 

 

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись