• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Робота у асоціації

Робота у асоціації

22 грудня 2020 р. о 13.00 представники осередку Всеукраїнської громадською організації «Асоціація працівників дошкільної освіти» взяли участь у цікавому заході «Педагогічна рада ЗДО: порядок денний та ухвали». Зустріч проводила методистка науково-методичного центру м. Миколаєва, голова відокремленого підрозділу ВГО «АПДО» у м. Миколаєві Ірина Анатоліївна Романюк, яка допомогла розібратися у питаннях прийняття рішень педрадою. Цікавою і інформативною була презентація на тему: «Педагогічна рада ЗДО: порядок денний та ухвали». Кожне положення презентації було уточнено доповідачем, нюанси і тонкощі процедури проведення і правильного оформлення документації стануть у пригоді як молодим фахівцям, так і викладачам закладів вищої освіти.

23 грудня 2020 р. Всеукраїнською громадською організацією «Асоціація працівників дошкільної освіти» було організовано ще одну чотиригодинну зустріч з методистом науково-методичного центру м. Миколаєва, головою відокремленого підрозділу ВГО «АПДО» в м. Миколаєві Іриною Анатоліївною Романюк на тему «Освітнє середовище, яке мотивує, активізує, зберігає та розвиває досвід створення предметно-простору».

Під час зустрічі зверталася увага на 6 кроків оновлення освітнього середовища: візуалізацію структури простору закладу дошкільної освіти, визначення основних вимірів ППРС, важливих для його облаштування, вибір пріоритетних освітніх технологій навчання та взаємодії, створення умовної моделі ППРС у групових приміщеннях як засобу впливу на розвиток  дітей, визначення складових ППРС у кабінетах спеціалістів, створення та реалізація проектів “Спортивний зал - простір активних, сильних, сміливих та дружби” й “Автомістечко - місце руху та безпеки”.

Цікавим був огляд пріоритетних технологій навчання та взаємодії: комунікативної (дискусійної) технології, технології проектної діяльності, технології дослідницької діяльності, технології імітаційного моделювання, технології діяльнісного підходу, технологія рефлексії.

Розглянута умовна модель середовища у групових приміщеннях як засіб впливу на розвиток дітей.

 

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись