• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ІНФОРМАТИВНА СТРУКТУРА І ХАРАКТЕР НОМІНАЦІЇ АКСІОЛОГІЧНИХ МОДЕЛЕЙ N + N, A + N, PARTICIPLE + N У СУЧАСНІЙ АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ

Лариса Соловйова

(м. Житомир, Україна)

Слово має складну макроструктуру, яка складається із сукупності взаємопов’язаних структур: семантичної, граматичної, фонетичної та інформативної. Фонетична, граматична та семантична структури слова досить детально представлені у лінгвістичних студіях, в той час як вивчення інформативної структури слова не отримало достатнього висвітлення, що і є на часі. Метою нашої розвідки є виявлення інформативної структури і характеру номінації аксіологічних моделей N + N, A + N, participle + N у сучасній англійській мові.

СЕРВАНТЕСІВЬСКИЙ ДИСКУРС В РОМАНІ “ОРЛАНДО” В. ВУЛФ

Ірина Школа

(Бердянськ, Ураїна)

Як справедливо зауважують літературознавці (К. Айкен, Г. Лі, Н. Морженкова, Н. Соловйова), роман “Орландо” не привернув достатню увагу читачів та критиків і переосмислення його значення в літературі ХХ ст. та творчості В. Вулф ще не завершено. Цей твір, на нашу думку, має глибокий філософський підтекст та насичений великою кількістю мовних знаків і прагнення пробитися крізь них до істини та сутності життя змушує героя/героїню відчувати їх відносність. Саме прагнення авторки захистити внутрішню свободу творчої людини, яка має можливість створювати та змінювати світ, трансформувати реальність, на наш погляд, зближує героя/героїню В. Вулф з Дон Кіхотом. Обожнення мистецтва, зокрема літератури, як слушно зауважує Г. Блум [1], стає єдиною релігією для В. Вулф у романі “Орландо”. Саме тому двадцять біографічних років, які проживає у творі головний герой/героїня, вміщують триста років історії англійської літератури.

COGNITIVE APPROACH TO SECOND-LANGUAGE ACQUISITION: ESL ASPECT

Svitlana Shandruk

(Kropyvnytskyi, Ukraine)

The academic discipline of second-language acquisition (SLA) is a subdiscipline of applied linguistics. It is broad-based and relatively new. As well as the various branches of linguistics, second-language acquisition is also closely related to psychology, cognitive psychology, and education. To separate the academic discipline from the learning process itself, the terms second-language acquisition research, second-language studies, and second-language acquisition studies are also used. SLA research began as an interdisciplinary field, and because of this it is difficult to identify a precise starting date [3]. However, it does appear to have developed a great deal since the mid-1960s. The term acquisition was originally used to emphasize the subconscious nature of the learning process, but in recent years learning and acquisition have become largely synonymous.

СТИЛІСТИЧНІ ФУНКЦІЇ БІБЛЕЇЗМІВ В РОМАНІ «ПОВЕРНЕННЯ ДОН КІХОТА» Г.‑К. ЧЕСТЕРТОНА

Рибалко Дарина

(Бердянськ, Україна)

Упродовж віків Біблія впливає на духовне життя англійського та українського народів. Вона є джерелом моральних та етичних істин і настанов. Сентенції з Біблії часто вживаються в текстах художніх творів. У романі Г.‑К. Честертона «Повернення Дон Кіхота», на наш погляд, біблеїзми створюють особливе стилістичне забарвлення оповіді, своєрідний код, що дозволяє повністю розкрити глибинні смисли, закладені автором у тексті.

РОЛЬ МАРКЕРІВ У ПРАГМАТИЧНІЙ СТРУКТУРІ ДИСКУРСУ

Геннадій Прокоф’єв

(Умань, Україна)

Однією з основних категорій комунікативної лінгвістики є поняття дискурсу, яке зокрема може означати текст, що характеризується певними лексичними, семантичними, синтаксичними, прагматичними особливостями, які вирізняють його на тлі інших можливих текстів. У кожному з дискурсів існує свій варіант комунікативної поведінки, що дозволяє розглядати їх як мовленнєві одиниці.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись