• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Інтерактивні технології навчання іноземної мови студентів немовних спеціальностей

Людмила Веремюк

(м. Умань, Україна)

На етапі розвитку сучасного суспільства особливо актуальним стає формування суспільно-активної, творчої особистості, яка подає нові ідеї та приймає нестандартні рішення. Широкого розповсюдження в педагогічній практиці набули інтерактивні технології навчання. Якісна мовна підготовка студентів не можлива без використання сучасних освітніх технологій. Сучасні технології в освіті – це професійно-орієнтоване навчання іноземної мови, проектна робота в навчанні, застосування інформаційних та телекомунікаційних технологій, робота з навчальними комп’ютерними програмами з іноземних мов (система мультимедіа), дистанційні технології в навчанні іноземних мов, навчання іноземної мови в комп’ютерному середовищі (форуми, блоги, електронна пошта), новітні тестові технології (створення банка діагностичних матеріалів з курсу навчального предмета «Іноземна мова» для проведення комп’ютерного тестування).

NEW TECHNOLOGY IN LANGUAGE LEARNING

Olha Svyrydiuk

(Uman, Ukraine)

Technology is very much part of language learning throughout the world at all different levels. We are as likely to find it in the primary sector as much as in adult education.

We no longer need to make the case for computers to be provided in education, because computers are there in abundance in all their modern forms. We may see traditional computers in labs, teachers and students walking around with laptops or tablet PCs, and many people will have a mobile phone in their pocket that is capable of doing rather more than the mainframe computers that started computer-assisted language learning in the 1960s. I do recognise that there are many kinds of digital divide, and that this is not true everywhere.

РЕАЛІЗАЦІЯ КОНТЕКСТНОГО ПІДХОДУ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ПИСЬМОВОМУ НАУКОВО-ТЕХНІЧНОМУ ПЕРЕКЛАДІ

Валентина Стрілець

(м. Полтава, Україна)

Формування у майбутніх бакалаврів філології компетентності в письмовому науково-технічному перекладі має відбуватися на основі підходів – ключових позицій, які визначають стратегію відповідного процесу навчання. Серед підходів, релевантних для формування тих чи інших компетентностей студентів цієї категорії, науковці, зокрема О. В. Гребенщикова, А. С. Леонова, О. В. Попова, Ю. В. Троїцька, виділяють контекстний підхід. Під контекстом розуміють відображену в свідомості людини систему внутрішніх і зовнішніх факторів й умов її поведінки і діяльності в конкретній ситуації, яка визначає смисл і значення цієї ситуації як цілого, а також її компонентів [1, с.1].

INTEGRATIVE LISTENING LEARNING SKILLS: TECHNOLOGY AND METHODOLOGY

Aliona Solodchuk

(Uman, Ukraine)

Technology plays a massive part in our everyday life. It makes sense that it is incorporated into learning. Technology fascinates us and engages us. Encouraging students to take part is arguably the most important part of any lesson plan, incorporating technology – especially creatively – could be the element that transforms a dull lesson into a captivating one.

COMMUNICATIVE APPROACH IN LANGUAGE TEACHING

Nataliia Shulga

(Uman, Ukraine)

English is essentially an international source of communication among the non-native speaker of other languages. It is known that English became a global language and is used in number of state institutions of European countries, as well as in Ukraine. Teachers, practitioners, and professionals use a range of teaching methods in their respective academic settings while teaching English. A number of research studies on the use and application of pedagogical strategies applied in the learning of English as a Foreign Language (EFL).

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись