• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ВІДНОШЕННЯ СУБ’ЄКТІВ НАВЧАННЯ ДО ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНОЇ ДОШКИ ПРИ ВИКЛАДАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ПРОФЕСІЙНОГО СПРЯМУВАННЯ

Людмила Голубнича

(Харків, Україна)

Останнім часом зросли потреби у використанні іноземних мов. Пріоритетним напрямом у їх вивченні студентами немовних вищих навчальних закладів стало опанування мовами, як засобом спілкування в глобалізованому світі. Отже, відбувається пошук найбільш ефективних шляхів і способів викладання іноземних мов, зазнають суттєвих змін форми та методи їх навчання у вищій школі. Актуальним на сьогодні вважається інтерактивний підхід до вивчення іноземних мов, який, з одного боку, найбільш сприяє комунікативно-орієнтованому навчанню студентів, а з іншого – активізує їхню пізнавальну діяльність та готує їх до використання іноземної мови в реальному житті, до культурного, професійного та особистого спілкування з представниками інших соціальних традицій [2].

СПЕЦИФІКА МЕТОДИКИ ВИКОРИСТАННЯ МУЗИКИ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Тетяна КАПІТАН

(м. Кропивницький, Україна)

Сучасний етап розвитку суспільства вимагає постійного оновлення змісту освіти та навчально-виховного процесу. Перед педагогами поставлено завдання формувати й зміцнювати в учнів внутрішні джерела мотивації до навчальної діяльності. Зокрема від учителів іноземної мови очікують не лише правильної організації діяльності учнів у класі, але й пошуки шляхів мотивації до вивчення іноземних мов. Зважаючи на це, кожен учитель, який прагне зацікавити учнів та зробити урок ефективним, він постійно урізноманітнює процес навчання.

ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ

Тетяна Зевченко (м. Умань, Україна)

Наталія Дудик (м. Умань, Україна)

Сучасні педагогічні технології, такі як використання ігрових методик, інформаційних технологій та Інтернет-ресурсів допомагають реалізувати особистісно-орієнтований підхід у навчанні, забезпечують індивідуалізацію та диференціацію навчання і сприяють зануренню студентів в умовно-культурне середовище певної країни.

ЮТУБ-КАНАЛ «TÍO SPANISH: APRENDER ESPAÑOL» ЯК ДОПОМІЖНИЙ ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ІСПАНОМОВНОЇ ФОНЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Заїка Вікторія

(м. Київ, Україна)

Здатність до правильного інтонаційного й артикуляційного оформлення висловлювань і розуміння мовлення інших називається фонетичною компетентністю [2, с. 192]. Вона є надзвичайно важливою, адже нездатність правильно говорити й сприймати іншомовне мовлення призводить до того, що учень не може використовувати мову повною мірою, що створює певні мовні бар’єри.

ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ

Віктор Литвиненко

(м. Умань, Україна)

З моменту набуття Україною незалежності та зміцнення її як самостійної держави відбувається постійний розвиток системи освіти. В зв’язку з спрямованістю України до європейського мовного простору приділяється підвищена увага до викладання іноземних мов, оскільки це один з головних критеріїв інтеграції нашої держави в європейське та світове співтовариство. Задля цього перед Міністерством освіти України постає завдання модернізації освіти в цілому та іншомовної освіти зокрема, а також пошуку ефективних педагогічних новацій.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись