• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ФОРМИ, МЕТОДИ ТА ЗАСОБИ ФОРМУВАННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ ІЗ МЕНЕДЖМЕНТУ

ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

Головко Світлана

У межах нашого дослідження з проблеми формування управлінської культури менеджерів було встановлено, що управлінська культура менеджера – це інтегративне динамічне особистісне утворення, яке включає в себе систему теоретичних знань і вмінь, управлінських технологій і особистісно-креативних якостей, які визначають професійну готовність до відповідальної і ініціативної управлінської діяльності і служать основою для накопичення управлінського досвіду.

Розкриємо форми, методи та засоби формування управлінської культури майбутніх магістрів із менеджменту в процесі фахової підготовки.

ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ПРИРОДНИЧИМ ДИСЦИПЛІНАМ З УРАХУВАННЯМ ІТ ВИМОГ СУЧАСНОЇ МОЛОДІ

УДК: 378.147:502.2

ШМОНІНА Тетяна Анатоліївна,

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри природничих і гуманітарних дисциплін

факультету підготовки іноземних громадян ХНАДУ

ORCID ID 0000-0001-7364-2985

e-mail: [email protected]

СВИСТУНОВ Олексій Юрійович, кандидат педагогічних наук, доцент,

доцент кафедри природничих і гуманітарних дисциплін

факультету підготовки іноземних громадян ХНАДУ

ORCID ID 0000-0002-4434-1806

e-mail: [email protected]

Анотація. У статті здійснюється пошук шляхів модернізації та інтенсифікації методів навчання природничих дисциплін з урахуванням потреб сучасної молоді. Зазначається, що поширення інформаційних технологій у повсякденному сучасному житті вплинуло на формування поглядів молоді, спосіб мислення, поведінку, механізми запам’ятовування інформації і спосіб навчання взагалі. Для підвищення ефективності освітнього процесу автори вважають доцільним враховувати і використовувати особливості так званого Z-покоління. Показано, що створення ефективних наочних образів завдяки реальним експериментам та використанням цифрових способів відображення дійсності за допомогою інформаційних технологій є важливою складовою процесу навчання природничим дисциплінам. Організація навчального процесу за допомогою як комп’ютерної техніки, так і мобільних гаджетів, сприятиме створенню комфортного й ефективного освітнього середовища.

Ключові слова: методи навчання, природничі дисципліни, сучасне покоління, молодь, інформаційні технології.

ІННОВАЦІЇ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

УДК 378.015.31: 796

ШЕВЧЕНКО Ольга Володимирівна

кандидат педагогічних наук, доцент,

завідувач кафедри теорії і методики фізичного виховання

Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка

ORCID ID 0000-0003-3547-0216

e-mail: [email protected]

Анотація. Стаття присвячена проблемі підготовки майбутніх учителів фізичної культури загальноосвітніх навчальних закладів до запровадження здоров’язбережувальних технологій в освітній процес. З’ясовано, що професійна підготовка студентів факультету фізичного виховання повинна спонукати їх до творчої організації навчально-виховного процесу в сучасній школі, здійснення досліджень педагогічного процесу для розроблення й упровадження авторських методик та інноваційних технологій навчання і виховання. Обгрунтована потреба запровадження інноваційних здоров’язбережувальних підходів в освітній процес закладів вищої освіти, які забезпечать педагогічні умови підготовки студентів.

Ключові слова: професійна підготовка, освітній процес, студент, інновації, фізична культура, здоров’язбережувальні технології.

МОЖЛИВОСТІ ХМАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ

УД К 37.018.43:004.7

ПЕТРІЧЕНКО Олексій Анатолійович

аспірант кафедри педагогіки та освітнього менеджменту

Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка

ORCID ID 0000-0003-3725-1324

e-mail: [email protected]

Анотація. У статті на основі аналізу, узагальнення, систематизації науково-методичної та спеціальної літератури, окреслено основні напрямки і перспективи застосування хмарних технологій в процесі підготовки майбутніх учителів математики. Розглянуто історичний аспект розвитку хмарних технологій та перші їх застосування. Визначені поняття, пов'язані із застосуванням інформаційних технологій в освіті, зокрема проаналізовано поняття «хмарних технологій». Визначено важливий компонент інформаційно-освітнього простору — система дистанційного навчання. Описано досвід інтеграції служб Google Apps, Microsoft Office 365, ситеми Moodle та веб-сервісів в інформаційно-освітній простір. Охарактеризовано сучасний стан використання сервісів хмарних технологій у навчальних закладах. Окреслено тенденції поширення засобів хмарних технологій у навчальний процес, виокремлено перспективні напрями педагогічних досліджень. Проаналізовано можливості хмарних сервісів для освіти.

Ключові слова: освіта; хмарні обчислення; хмарні технології; хмарні сервіси; GoogleApps; інформаційно-освітній простір.

ПОБУДОВА ПСЕВДООБЕРНЕНОЇ МАТРИЦІ ТА ЇЇ ЗАСТОСУВАННЯ

УДК 378.14

КЛЮЧНИК Інна Геннадіївна

Кандидат фізико – математичних наук, доцент

доцент кафедри математики

Центральноукраїнського державного педагогічного

університету імені Володимира Винниченка

ORCID ID 0000-0001-6874-7811

e-meil: [email protected]

Анотація. Для квадратної неособливої матриці А, існує обернена матриця A-1. Якщо ж матриця А – прямокутна або detA=0, то символ A-1 немає сенсу. Однак, виявляється, що для довільної матриці А існує псевдообернена матриця A+, що володіє деякими властивостями оберненої матриці і має важливе застосування у прикладних задач. Визначення псевдо-оберненої матриці було запропоноване на початку ХХ століття математиком Едвардом Муром. Згодом, незалежно від Е.Мура, в дещо іншій формі, псевдообернена матриця визначилась і досліджувалась англійським математиком Роджером Пенроузом та іншими авторами. В запропонованій роботі псевдообернена матиця застосована до розв’язування лінійних алгебраїчних рівнянь та до проблеми розв’язуваності систем лінійних диференціальних рівнянь.

Ключові слова: узагальнено – обернена матриця, псевдообернена матриця.

Детальніше

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись