• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ТЕХНОЛОГІЯ «ПОРТФОЛІО» У МЕТОДИЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ

УДК: 371.134

КОРОБОВА Ірина Володимирівна

доктор педагогічних наук, доцент,

професор кафедри фізики та методики її навчання

Херсонського державного університету,

ORCID: 0000-0003-2653-277X

e-mail: i_korobova@i.ua

Постановка та обґрунтування актуальності проблеми. Реформування освіти передбачає зміну поглядів на критерії оцінювання навчальних досягнень, зокрема, врахування особистісних зрушень студента (учня) під час вивчення певної дисципліни. Інноваційною формою такого особистісно орієнтованого оцінювання може слугувати навчальне портфоліо.

Аналіз останніх досліджень і публікацій. У сфері освіти портфоліо уперше стали застосовувати в Канаді й США у 80-ті роки ХХ століття для відбору викладачів університетів та коледжів під час прийому на роботу. На сучасному етапі розвитку сфери освіти портфоліо притаманні різноманітні функції. Зокрема, воно є інноваційним засобом оцінювання (Е.Громович, І.Костенко, С.Пейп, М.Тимохова, М.Чошанов, В.Чернявський, В.Шарко), засобом розвитку творчості та формування дослідницького досвіду (В.Загвоздкіна, Н.Примчук), засобом накопичення і систематизації великого обсягу інформації (А.Чернявська, Л.Байбородова, Л.Серебреников, І.Харисова, В.Бєлкіна, В.Гаїбова) тощо. Нами методичне портфоліо розглядається як засіб рефлексії та одна з технологій реалізації індивідуального підходу до студентів у процесі оцінювання їх навчальних досягнень.

Детальніше

НОВІТНІ ФОРМИ ТА МЕТОДИКИ ПІДГОТОВКИ ВІЙСЬКОВИХ ФАХІВЦІВ

УДК 37.04

СОКУЛЬСЬКА Наталія Богданівна

кандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри інженерної механіки

Національної академії сухопутних військ

імені гетьмана Петра Сагайдачного

ORCID ID 0000-0002-3425-5517

e-mail: [email protected]

КОВАЛЬЧУК Роман Анатолійович

кандидат технічних наук, доцент кафедри інженерної механіки

Національної академії сухопутних військ

імені гетьмана Петра Сагайдачного

ORCID ID 0000-0002-2522-7901

e-mail: [email protected]

Постановка та обґрунтування актуальності проблеми. В умовах сучасних економічних відносин і жорсткої конкуренції на ринку праці особливе значення мають знання, навички та досвід. Фахівець XXI століття це людина, яка вільно володіє сучасними інформаційними технологіями, постійно підвищує і вдосконалює свій професійний рівень. Придбання нових знань і навичок, практично корисних і застосовуваних у роботі в епоху інформаційного суспільства значно розширює можливості самореалізації і сприяє кар'єрному росту. Проте однією з головних перешкод, що виникає на шляху тих, хто бажає продовжити навчання, є брак часу. Іншою значною перешкодою є відстань. Тому на допомогу приходить нова форма навчання – дистанційна.

Відповідно до даних викликів МОН України розробило Положення про дистанційне навчання [1], яке стало основою для Концепції дистанційного навчання у Збройних Силах України [2]. Способи віддалено навчатись та вдосконалювати професійні а навички особливо актуальні для підготовки кваліфікованих кадрів в період збройного конфлікту на Сході України.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись