• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ОСВІТИ ЯК КОМПЛЕКСНЕ ОЦІНЮВАННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

Наталя Пасічник
(Кіровоград, Україна)

У статті аналізується моніторинг якості освіти як діагностико-прогностичне комплексне дослідження якості освіти за різноманітними показниками  освітньої діяльності.

Ключові слова:моніторинг, якість освіти, моніторингове дослідження, рівні функціонування освіти, показники якості навчальної роботи, критерії, системний підхід.
 

The paper focuses on educational monitoring viewed as diagnostic and prognostic complex investigation of education quality in accordance with various markers of educational activity.

Key words:monitoring, quality of education, monitoring investigation, levels of functioning of education, markers of learning process quality, criteria, systemic approach.

Детальніше...

МОДЕРНИЗАЦИОННИ ПРОЦЕСИ В ОБРАЗОВАНИЕТО В РАКУРСА НА ЕВРОИНТЕГРАЦИЯТА

Мартин Ранчев
(
Стара Загора, Болгария)

В статията, накратко се представят някои основни образователни програми, които са приети в рамките на Европейския съюз и които са валидни до края на 2013 г, като се прави опит да се анализира участието, респективно проблемите на България при участието в тях и изпълнението на целите на образователната политика в страната.

Ключови думи: конкурентоспособност,  образование,политика, програма, учене
 

The article briefly presents some basic educational programs that have been adopted within the European Union and are valid until the end of 2013,  as an attempt to analyze the participation of Bulgaria  regarding the  problems with attendance and performance of objectivesofeducationalpolicy in the country.

Keywords:  competitiveness, education, learning, policy, program.

Детальніше...

КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ПЕДАГОГІЧНОЇ АКСІОЛОГІЇ В КОНТЕКСТІ ШКІЛЬНОЇ ХІМІЧНОЇ ОСВІТИ

Роман Сергій
(Луганськ, Україна)

Статтю присвячено дослідженню концептуальних основ педагогічної аксіології в контексті шкільної хімічної освіти з метою застосування їх для процесу формування еколого-гуманістичних цінностей школярів при вивченні хімії, у тому числі через фахову підготовку вчителів по його здійсненню у ході професійної діяльності.

Ключові слова:педагогічна аксіологія, концептуальні основи, шкільна хімічна освіта, формування еколого-гуманістичних цінностей.

 

The article is devoted to the research of conceptual bases of pedagogical axiology in a context of school chemical education for the purpose of their application in the process of forming  ecology-humanistic values of school students when studying chemistry, including vocational training of teachers and its implementation during pedagogical activity.

Key words:pedagogical axiology, conceptual bases, school chemical education, formation of ecology-humanistic values.

Детальніше...

ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ У США

Світлана Шандрук
(Кіровоград, Україна)

В статті досліджуються тенденції та суперечності в професійній діяльності американських вчителів; глобалізація професійної підготовки вчителів; проблема мультикультурної освіти; питання вдосконалення школи і якості освіти; шляхи і засоби визначення й оцінювання ефективності школи.

Ключові слова:  тенденції, суперечності, професійна підготовка вчителів, мультикультурна освіта; якість освіти.

 

Tendencies and contradictions in professional activity of American teachers; globalization of professional preparation of teachers; problem of multicultural education; question of school development and quality of education; ways and facilities of determination and evaluation of school effectiveness are investigated in the article.

Keywords: tendencies, contradictions, professional preparation of teachers, multicultural education, quality of education.

Детальніше...

ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ІННОВАЦІЙ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Маріанна Швардак
(Мукачево, Україна)

У статті з’ясовані роль і завдання інноваційних процесів у сучасній освіті, виявлено існування комплексу проблем та протиріч, які виникають при впровадженні педагогічних інновацій у практику початкової школи. 

Ключові слова:інновація, інноваційні процеси, педагогічна інноватика, інноваційні педагогічні технології, педагог-новатор, проблеми, сучасна освіта, початкова школа.

 

In the article the role and tasks of the innovative processes in modern education are revealed, the existence of a complex of the problems and contradictions that arise while implementing pedagogical innovations in the widespread practice of primary school are highlighted.

Key words:innovation, innovative processes, pedagogical innovation, innovative pedagogical technologies, teacher-innovator, the problems of the modern education, primary school.

Детальніше...

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись