• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

РОЛЬ ФІЗИКИ У ФОРМУВАННІ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ТЕХНОЛОГІЙ

Геннадій Шишкін
(Київ, Україна)

Стаття присвячена проблемам формування творчої особистості майбутнього вчителя технологій при вивченні фізики. Привертається увага до необхідності цілеспрямованого формування у студентів загальних творчих здібностей. Розглядаються основні етапи підготовки студентів до творчої діяльності.

Ключові слова: інтеграція, інтуїція, мислення, творча діяльність, технічний об’єкт, технологія, фундаментальність.

 

The article is devoted to the problems of forming a creative personality of future technologyteachers during the study of physics. We pay attention  to the necessity of the purposeful forming of general creative capabilities among the students. The basic stages of students’ preparation for creative activity are examined.

 Keywords:integration, intuition, thought, creative activity, technical object, technology, solidity.

Детальніше...

ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ ПРИ АНГЛОМОВНОМУ ВИВЧЕННІ МЕДИЧНОЇ БІОФІЗИКИ

Світлана Стадніченко
(Дніпропетровськ, Україна)

У роботі проаналізовано проблеми організації навчальної діяльності іноземних студентів та забезпечення їх дидактичними розробками, що відповідають вимогам сучасних педагогічних технологій, при англомовному вивченні медичної біофізики. 

Ключові слова: медична біофізика, комплекс навчально-методичних матеріалів, мультимедійні технології, педагогічні технології, самостійна робота.

 

This articles reveals the problems of organizing the training activity of  foreign students and providing them with didactic working outs that meet the requirements of modern educational techniques while teaching medical biophysics in English.

Key words:medical biophysics, complex teaching materials, multimedia technology, educational technology, independent work.

Детальніше...

СУЧАСНІ СИНЕРГЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ

Людмила Суховірська
(Кіровоград, Україна)

У статті розкриваються синергетичні підходи організації підготовки вчителів фізики до профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів.

Ключові слова: синергетичний підхід, інноваційні процеси, самоорганізація, комп’ютеризація, нелінійність, інформаційно-комунікаційні технології, біфуркація.

 

In the article the sinergistical approach to organizing the preparation of teachers of physics for profile studies at secondary schools is revealed.

Keywords: sinergistical approach, innovative processes, computerization, non-linearity, of informatively-communication technologies, bifurcation.

Детальніше...

НАУКОВО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИВЧЕННЯ ФОНОНІВ У ЗАГАЛЬНОМУ КУРСІ ФІЗИКИ

Олена Трифонова
(Кіровоград, Україна)

У даній статті розглянуті шляхи удосконалення методики вивчення поняття фонона та його характеристик, які дають змогу студентам чітко визначити поняття фонона у його хвильовому, квазіімпульсному та енергетичному вираженнях, виокремити основні властивості фононів та їх значення для наукових та практичних досліджень.

Ключові слова: методика навчання, фонони, фізика твердого тіла, загальна фізика, студенти, метод аналогій.

 

In this article the ways of improving the  methododology of the study of the concepts of phоnon and its descriptions are considered which enable students to define the concept of phоnons in its is wave and power expressions, to select basic properties of fonons and their value for scientific and practical researches.

Keywords: methodologyof studies, phоnons, physics of solidmatters, general physics, students, method of analogies.

Детальніше...

САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ЗАГАЛЬНОГО КУРСУ ФІЗИКИ: ПЛАНУВАННЯ, ВПРОВАДЖЕННЯ, КОНТРОЛЬ

Олег Царенко
(Кіровоград, Україна)

В роботі проведено дослідження особливостей планування та організації самостійної роботи студентів при вивченні загального курсу фізики. Значна увага приділена прийомам активізації розумової діяльності студентів через впровадження принципу проблемності у різні форми навчального процесу.

Ключові слова: навчальний процес, науково-методичне забезпечення, самостійна робота студентів, методика викладання загального курсу фізики, принцип проблемності, активізація розумової діяльності.

 

This paper studied the characteristics of planning and organizing independent work of students in the study of general physics course. Considerable attention is given to techniques enhancing mental activity of students through the implementation of the problematic principle in various forms of educational process.

Keywords: teaching, scientific and methodological support, independent study students, methods of teaching general physics course, the problematic principle, increasing mental activity.

Детальніше...

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись