• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У СВІТІ НАРОСТАЮЧОЇ СКЛАДНОСТІ

Олександр ЛАБЕНКО
(Кіровоград, Україна)

У статті розглядається проблема якості вивчення іноземної мови в Україні з огляду на розвиток світових соціально-економічних та культурно-освітніх перетворень у ХХІ столітті.

Ключові слова: інноваційні технології вивчення іноземних мов,  вища освіта, якість освіти,методологія, 3-Д  технологія навчання іноземним мовам.

 

The paper deals with the problem of the quality of studying foreign language in Ukraine taking into consideration the development of the world socioeconomic, cultural-education transformation in XXI century.

Keywords:innovation technology of studying foreign language, higher education, the quality of education, methodology, 3-D technology of studying foreign language.

Domine, dirigenos.

Детальніше...

ІГРОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ В УМОВАХ ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Вікторія Любашина
(Євпаторія, Україна)

Стаття присвячена аналізу засобам розвитку діалогічного мовлення старших дошкільників в умовах дошкільного закладу. Досліджено особливості ігрової діяльності як засіб розвитку діалогічного мовлення старших дошкільників в умовах дошкільного закладу.

Ключові слова:ігрова діяльність, діалогічне мовлення, старші дошкільнята, дошкільний заклад.
 

The article analyzes the means of dialogue speech of senior preschool children in the kinder garden. The features of the game as a tool for dialogue speech of senior preschool children in the kinder garden are cleared.

Keywords:game activity, dialogic speech, older preschoolers, kinder garden.

Детальніше...

ВИКОРИСТАННЯ ПРОЕКТНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ В НАВЧАННІ ІНФОРМАТИКИ СТУДЕНТІВ НЕТЕХНІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Наталя Назаренко
(Маріуполь, Україна)

В роботі наведено загальну характеристику проектної технології. Зроблено акцент на використанні електронних підручників та гіпермедіа-прикладів  для організації самостійної роботи студентів, розкриті особливості використання методу проектів під час вивчення інформатики студентами нетехнічних спеціальностей.

Ключові слова:проект, технологія, інформатика, гіпертекст, електронний підручник, навчання в співпраці, вища освіта.

 

The article provides an overview of the project technology. The emphasis is made on the use of electronic textbooks and hypermedia examples in the students’ individual work. It also exposes the features of using the project method while studying computer science by students of nontechnical majors.

Key words: project, technology, computer science, hypertext, electronic textbook, study in cooperation, higher education.

Детальніше...

АКУСТИЧНИЙ ДАТЧИК У НАВЧАЛЬНОМУ ЕКСПЕРИМЕНТУВАННІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ

Наталія Подопригора
(Кіровоград, Україна)

Пропонується один з варіантів комплексного представлення експериментальної і теоретичної компонент курсу фізики вищої школи у формуванні відповідної предметної компетентності майбутніх учителів фізикина прикладі використання акустичного датчика у системі навчального фізичного експерименту.

Ключові слова: Компетенція, компетентність, майбутній учитель фізики, навчальний фізичний експеримент, акустичний датчик, прискорення вільного падіння, науково-методичне забезпечення.
 

The article offers one of the variants of complex presentation of experimental and theoretical components of the course of physics at higher school in forming corresponding subject competence of future teachers of physics on the example of the use of acoustic sensor in the system of educational physical experiment.

Keywords: Jurisdiction, competence, future teacher of physics, educational physical experiment, acoustic sensor, acceleration of the free falling, scientifically methodical providing.

Детальніше...

ДОСЛІДНИЦЬКО-ПРОЕКТИВНА ПІДГОТОВКА МАГІСТРІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

Алла  Растригіна,
Сергій Дьомін

(Кіровоград, Україна)

В статті   визначено основні завдання  щодо  дослідницько-проективної  діяльності студентів освітньо-кваліфікаційного рівня „магістр”  та окреслено  шляхи  її  удосконалення  в процесі асистентської практики як важливої складової  професійної підготовки майбутнього фахівця-музиканта.

Ключові слова: дослідницька діяльність,  підготовка майбутнього педагога-музиканта, особистісний творчий потенціал, інноваційні технології,асистентська практика, суб’єктність, метод проектів, портфоліо.

 

The article defines  the main tasks ofresearch andprojectiveactivities  of M.A. students and outlines the ways of its improvement in the process of teaching practice in university as an important  element  of their  professional training as  a future specialist-musician.

Keywords: research work, training of a future teacher-musician, personality creative potential, innovative technologies, assistant practice, subjectivity, method of projects, portfolio.

Детальніше...

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись