• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ЗБЕРЕЖЕННЯ СПІВАЦЬКОГО ГОЛОСУ СТУДЕНТІВ МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Олена Прядко
(Кам’янець-Подільський, Україна)

У статті розглядаються питання охорони співацького голосу майбутніх педагогів-музикантів, заходи щодо забезпечення гігієни процесу вокальної підготовки студентів, норми професійного голосового режиму, розкриваються причини виникнення розладів роботи голосового апарату людини.

Ключові слова: гігієна голосового апарату, майбутній педагог-музикант, правила та норми охорони співацького голосу.

 

The questions of guarding asinger voice of future teachers-musicians are examined in the article, measures forproviding thehygiene oftheprocess of students vocal preparation, normsof the professional vocal mode, reasons oftheorigin of disorders of work of vocal vehicle have been revealed.

Keywords: hygiene of vocal vehicle, future teacher-musician, rulesand norms of guard of a singer voice.

Детальніше...

ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ У СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ

Ірина Шепенюк
(Чернівці, Україна)

У статті розглядається компетентнісно орієнтований підхід до розвитку здоров`язберігаючої  компетентності педагогів. Здоров`язберігаюча компетентність педагога належить до його професійної компетентності і враховує різні аспекти діяльності - інтелектуальний(когнітивний), професійний і особистий(суб'єктний).

Ключові слова: компетентність, ключові компетентності, професійна компетентність,  післядипломна педагогічна освіта, професійна освіта,  здоров`язберігаюча компетентність,  здоров`язберігаючий простір.

 

The paper shows the competency oriented approach to the development of the teachers’healthsaving competence. The teacher’s health saving competence of Health studies belongs to his/herprofessional competence and includes various activity aspects – intellectual (cognitive),professional (qualified) and personal (subjective).

Keywords:competence, key competences, professional competence, postgraduate pedagogical education, professional development, health saving competence,health savingspace.

Детальніше...

ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ДО СОЦІАЛЬНОЇ АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ РОЗВИТКУ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ

Інна Шишова
(Кіровоград, Україна)

Питання підвищення ефективності навчання і виховання дітей із особливими потребами є актуальними як для України, так і для інших держав світового суспільства, адже все більший відсоток школярів має порушення у розвитку. Важливим компонентом модернізації сучасної системи освіти є створення умов для інтеграції певних груп дітей у загальноосвітній процес масової школи.

Ключові слова: соціальна адаптація, інтеграція, інклюзивна освіта, діти із порушеннями розвитку.

 

The problem of increasing the efficiency of training and educating children with special necessities is a vital question for Ukraine and other countries in the world community because more and more pupils have problems with various organs and system development. An important component of modernization of educational system is creating the conditions for efficient integration of certain groups of children with the problems of development into general education in secondary school.

Keywords: social adaptation, integration, inclusive education, children with problems of development.

Детальніше...

РОЗВИТОК КОНСТРУКТИВІЗМУ В СУЧАСНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ДУМЦІ БОЛГАРІЇ

Ліна Смірнова
(Кіровоград, Україна)

В статті проаналізовано стан розвитку ідей конструктивізму в сучасній педагогічній думці Болгаріїї. Визначено основні конструктивістськіпринципи, якими керуються болгарські педагоги в навчальному процесі вищої школи. У контексті конструктивістської теоріїзроблено акцент на найбільш поширених методах навчання у вищих навчальних закладах Болгарії.

Ключові слова:  ідея конструктивізму, болгарська вища школа, саморозвиток, співпраця, інтерактивний підхід.

 

In the article the development of ideas of constructiveness in modern pedagogy in Bulgaria is analysed. The main principles of constructiveness typical of Bulgarian higher education are determined. While speaking about the theory of constructiveness the accent is made on the most appropriate methods used in Bulgarian higher school.       

Keywords:the idea of constructiveness, Bulgarian higher school, self-development, cooperation, interactive approach.  

Детальніше...

МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОМПОЗИТОРСЬКО-ВИКОНАВСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

Тетяна Стратан-Артишкова
(Кіровоград, Україна)

У статті розкривається значення композиторсько-виконавської підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в системі вищої музично-педагогічної освіти, подається  зміст дисципліни «Основи композиторської майстерності», котра призначена для викладання студентам освітньо-кваліфікаційного рівня «Магістр».

Ключові слова: композиторсько-виконавська підготовка, музично-педагогічна освіта, кредитно-модульна система, методи навчання, педагогічні умови, майбутній вчитель музичного мистецтва.

 

The article reveals the importance of composer-performance training of teachers of music in Higher Musical Education, the content of the subject "Fundamentals of compositional skill" which is designed to teach students the educational qualification of "Master" has been given.

Keywords: composer-performance training, music and teacher education, credit-modular system, teaching methods, teaching conditions, the future teacher of music.

Детальніше...

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись