• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ҐЕНЕЗА ПОНЯТТЯ «МОРАЛЬНО-ЕТИЧНА КУЛЬТУРА»

Катерина Байкачова
(Євпаторія, Україна)

У статтіподано основні історично-наукові погляди на сутність понять «етика», «мораль», «культура» та «морально-етична культура». Проаналізовано становлення та розвиток морально-етичної культури особистості. Визначено структура морально-етичної культури особистості.

Ключові слова: етика, мораль, культура, матеріальна культура, духовна культура, національна культура, світова культура, морально-етична культура.

 

The article presents the main historical and scientific views on the concept of «ethics»,«morality», «culture» and «moral and ethical culture».The formation and development of moral and ethical cultureis analyzed. The structureof person’smoral and ethical cultureis determined.

Keywords: ethics, morality, culture, material culture, spiritual culture, national culture, world culture, moral and ethical culture.

Детальніше...

АКАДЕМІЧНИЙ СЕМІНАР В.Б. АНТОНОВИЧА Й ПІДГОТОВКА КАДРІВ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІНТЕЛІГЕНЦІЇ ОСТАННЬОЇ ЧВЕРТІ ХІХ СТОЛІТТЯ

Брояковський Олександр
(Кіровоград, Україна)

 

Розглядається педагогічна система використання університетського семінару з історії професора В.Б. Антоновича для підготовки кадрів української наукової інтелігенції.

Ключові слова:В.Б. Антонович, історія педагогіки, національна освіта, академічний семінар, інтелігенція.

 

Рассматривается педагогическая система использования университетского семинара по истории профессора В.Б. Антоновича для подготовки кадров украинской научной интеллигенции.

Ключевые слова:В.Б. Антонович, история педагогики, национальное образование, академический семинар, интеллигенция.

 

The pedagogical system of the usingthe university seminar of History by professor V.B. Antonovich for training personnel of Ukrainian scientific intelligentsia has been examined.

Key words:V.B. Antonovich, history of pedagogic, national community, academic seminar, intelligentsia.

Детальніше...

ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У НАУКОВИХ ПОШУКАХ 70-80 рр. ХХ ст.

Валентина ЧЕРНІЙ
(Кіровоград, Україна)

В статье исследовано состояние проблемы формирования здорового образа жизни младших школьников в 70-80 гг. ХХ ст. Выявлены достиженияи недостатки в формировании здорового образа жизни учащихся  начальной школы в указанный период.

Ключевые слова: здоровье, здоровый образ жизни,младшие школьники, начальное обучение

 

In the article the state of the problem of the healthy lifestyle of primary school pupils in70-80s of XX-th century is studied. The achievements and shortcomings of forming healthy lifestyle of young pupils in this period are revealed.

Key words: health, healthy lifestyles, young pupils, elementary education

Детальніше...

ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ДРАМАТИЗАЦІЇ У НАВЧАННІ ГОВОРІННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Ольга Дацків
(Тернопіль, Україна)

У статті розглянуто спрямованість драматизації на реалізацію особистісно-розвивальної мети навчання говоріння, охарактеризовано вплив основних форм драматизації на формування здоров’язбережувальних знань, умінь та навичок майбутніх учителів;визначено особливості організації навчання засобами драматизації з точки зору його спрямованості на збереження і зміцнення здоров’я студентів.

Ключові слова: драматизація, здоров’язбережувальні знання, уміння і навички, організація навчання, форми драматизації.

 

The article deals with the dramatization’s concentration on developmental aim of teaching speaking. The dramatization forms’ influence on the formation of the future English teachers’ health preserving knowledge and skills is described, the peculiarities of learning process organization as to preservation and strengthening of the students’ health are determined.

Key words: dramatization, health preserving knowledge and skills, learning process organization, dramatization forms.

Детальніше...

ДО ПИТАННЯ ПРО ОСОБЛИВОСТІ СПРИЙМАННЯ ТА АНАЛІЗУ МУЗИКИ ШКОЛЯРАМИ ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ

Галина Дідич
(Кіровоград, Україна)

 

У статті розкриваються основні особливості  сприймання та аналізу музики школярами підліткового віку.

Ключові слова: підліток, сприймання музики, аналіз, цілісність, емоційність, знання, навички.

 

The article describes the main features of perception and analysis of the music by school teenagers.

Key words: adolescents, music perception, analysis, integrity, emotions, knowledge, skills.

Детальніше...

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись