• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Використання Інформаційно-Комунікативних Технологій для Ефективності Організаційних Форм Навчання

Олена Альошина (Кропивницький, Україна)

Сучасна освітня парадигма визначає навчання як керовану навчально-пізнавальну діяльність, що призводить до важливих змін особистості курсанта: підвищення інтелекту, виховання визначних рис особистості, психологічні зміни особистості в напрямку найповнішої її самореалізації. Відповідно, використання інформаційно-комунікативних технологій (ІКТ) в навчанні курсантів, а саме в процесі адаптації до процесу навчання, як такого, виступає засобом досягнення завдань, які поставлені у програмних документах розвитку системи освіти.

THE STYLISTIC ANALYSIS OF MODERN MUSIC LYRICS (based on the study of oxymoron and metaphor)

Olha Kozii (Kropyvnytsky, Ukraine)

The sphere of linguistics of text until now needs specification and correlation with the other divisions of language science. The researches in this field are always topical because they deal with the dynamic sphere that renovates constantly and expands due to the appearance of new texts of fiction. The development of modern literature and mass culture gives enormous volume of new material.

This study is devoted to the stylistic features of the lyrics of a popular American rock-group «Manowar» whose influence in the Rock Music industry is undeniable [3]. The creativity of the group is an incentive for fans interested in historical heritage, the heroic epic of Scandinavia, and the study of texts has practical use as learning language, its stylistic wealth is quite prolific when repelled by modern material. This paper is an example of using modern mass culture works in linguistic studies.

Інноваційні підходи до розвитку комунікативної компетенції з професійно-орієнтованої англійської мови.

Вікторія Шевченко (Льотна академія Національного Авіаційного Університету м. Кропивницький, Україна)

Останнім часом метод проектів у викладанні іноземних мов набуває все більш широкої популярності у вищих навчальних закладах України. Переорієнтація зі словесно-інформаційних на проектно-діяльнісні методи навчання є характерною для принципово нових підходів до навчання, задекларованих Болонським процесом.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись