Методичне об’єднання сольного співу працює у трьох напрямках: академічний, естрадний та народний спів. Його керівником є кандидат педагогічних наук, доцент Людмила Анатоліївна Дерев’янко.
Методичне об’єднання методики музичного виховання очолює кандидат педагогічних наук, доцент Володимир Федорович Кривозуб. До складу об’єднання входять доктор педагогічних наук, професор Алла Миколаївна Растригіна, викладач Вікторія Миколаївна Забродна.

Методичне об’єднання забезпечує викладання курсу  “Методика музичного виховання”, вивчення якого передбачено навчальним планом на ІІІ–ІV курсах, а також різні види педагогічної практики, яку студенти опановують з другого курсу.

Вивчаючи курс “Методики музичного виховання”, студенти знайомляться з теорією та історією музичної педагогіки, вивчають методику викладання музичного мистецтва в молодших і середніх класах загальноосвітньої школи, особливості організації та проведення гурткової роботи з музично-естетичного й художнього виховання школярів, вивчають досвід організації музичного виховання молоді за кордоном.
Методичне об’єднання хорового диригування очолює кандидат педагогічних наук, доцент Борис Васильович Притула . Членами об’єднання є  старший викладач Костянтин Петрович Дьомін, викладачі Людмила Леонідівна Дьоміна, Людмила Григорівна Ніколаєнко.

Якісна всебічна хормейстерська підготовка майбутніх учителів музики на музичному відділенні мистецького факультету – провідне завдання, що стоїть перед викладацьким колективом кафедри вокально-хорових дисциплін та методики музичного виховання.

Методичне об’єднання естрадного виконавства, що виникло на кафедрі 2003 року, очолює заслужений артист України, доцент Сергій Петрович Дьомін. До складу об’єднання входять старший викладач Лариса Володимирівна Гайдай, викладачі Інга Леонідівна Шевченко та Віктор Леонідович Політаєв.

Методичне об’єднання естрадного виконавства забезпечує навчальний процес згідно із сучасними вимогами до підготовки кваліфікованого фахівця мистецького спрямування, який має бути неповторною творчою індивідуальністю, спроможною швидко реагувати на потреби суспільства. Володіючи компетенціями багатожанрового естрадного мистецтва, такий фахівець має бути здатний у специфічній формі відобразити життя, показати його позитивні й негативні явища засобами сценічної діяльності, пісні, танцю, акторської майстерності, симбіоз яких і становить сутність естрадного мистецтва, пропагувати людську красу, утверджувати духовне багатство людей.