З 12 по 26 жовтня 2019 року чотирнадцять студентів природничо-географічного факультету Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка відвідали Федеративну Республіку Німеччину за програмою Німецької служби академічних обмінів (DAAD) «Групові поїздки студентів до Німеччини» (Studienreisen) під керівництвом доцента кафедри географії та геоекології Ольги Гелевери.

24 жовтня 2019 року на базі кафедри природничих наук та методик їхнього навчання природничо-географічного факультету, за підтримки онлайн-платформиЦентральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка завершила роботу І Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Актуальні проблеми природничої освіти: стратегії, технології та інновації»

Інформацію надано природничо-географічним факультетом

Кафедра біології та методики її викладання ЦДПУ імені Володимира Винниченка висловлює подяку колективу ДУ «Кіровоградський обласний лабораторний центр» за проведену екскурсію лабораторіями центру.

Екскурсія проходила в рамках комплексної біологічної практики, яку проходили студенти 23 та 45 груп. В кожній лабораторії нас привітно зустріли висококваліфіковані співробітники, які ознайомили студентів зі специфікою роботи, об`єктами, приладами, методиками, привели численні яскраві приклади типових аналізів, провели разом зі студентами можливі експрес-виміри.

Дорогі друзі, Ви маєте можливість переглядати розклад занять на 1 семестр 2019-2010 н.р.  для студентів, які навчаються на денній формі навчання

20-21 травня 2019 року, на базі Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, а також за співучасті Центральноукраїнського державного педагогічного університету ім. В. Винниченка (кафедри природничих наук та методик їхнього навчання), відбулася Міжнародна науково-практична конференція «Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи», присвячена обговоренню питань реалізації ключової освітньої реформи МОН України, що стосується основних підходів до модернізації змісту природничої освіти.