b ukrmova                      gest5

Реєстраційний номер:     561785-EPP-1-2015-1-LT-EPPKA2-CBHE-JP

Назва:    Гендерні Студії: крок до демократії та миру у сусідніх з ЄС країнах з різними традиціями - GeSt  

Тривалість:   15/10/2015 - 15/10/2018 (продовжено до 30/04/2019, завершено)

Бюджет: 930000 євро (у т.ч. НДУ – 93888 євро)

Координатор: Наталія Мажеікенє (Університет Вітовта Великого, Каунас, Литва)  

Партнери проекту:

  • Університет Вітовта Великого (Каунас, Литва) - координатор,
  • Університет Аристотеля (Салоники, Греція),
  • Центральноєвропейський університет (Будапешт, Угорщина),
  • Університети міст Сусс та Маноуба (Туніс),
  • Університет Султана Моулей Слімана (Бені Меллаль,  Марокко),
  • Університет Сіді Мохамеда Бен Абделах (Фес, Марокко),
  • Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка (Кропивницький, Україна),
  • Прикарпатський національним університетом імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ, Україна),
  • Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя (Ніжин, Україна).

Асоційованим партнером проекту в Україні є Харківський обласний гендерний ресурсний центр.

Загальна мета проекту:

Реалізація кількох освітніх магістерських програм в різних областях соціальних і поведінкових наук, оновлених гендерними питаннями, в країнах з різними традиціями для підвищення рівня розуміння гендерних проблем в суспільстві і методів їх вирішення.

Конкретні цілі:

  • Розробка основних інноваційних методів навчання і підходів для навчання в ГС з розробкою високоякісних навчальних матеріалів, включаючи освітні засоби вимірювання, і відкритих освітніх ресурсів;
  • Підвищення рівня розуміння проблематики гендерної освіти і набуття необхідного досвіду і навичок викладацького складу;
  • Підготовка перших кваліфікованих випускників як дослідників, які будуть мати широке коло методологічних підходів до ГС, широке коло практичних, універсальних, взаємозамінних навичок для дослідження політизації гендерних відносин на різних рівнях суспільства від внутрішніх установок в національних контекстах та в міжнародній сфері.

Результати проекту:

Основні результати представлені на сайті проекту. В університеті створена та реалізується магістерська програма «Освітні, педагогічні науки (Освітні вимірювання. Гендерні студії: науковий аспект)» за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки» (висновки останньої акредитаційної експертизи, опис програми для вступників). За підтримки проекту розроблено чотири нових курсів та вдосконалено один курс; обладнано на загальну суму 20367 євро два комп’ютерні класи для студентів магістерських програм; на базі платформи Moodle створено електронні навчальні курси; підготовлено чотири посібники та збірки науково-методичних матеріалів.

Викладачі університету пройшли міжнародні стажування, під час яких розширили знання про розробку магістерських програм, програм навчальних курсів відповідно до європейських стандартів,  а також мали змогу працювати у бібліотеках вузів-партнерів:

Крім того, викладачі університету взяли участь у міжнародних школах, де отримали досвід міждисциплінарного вивчення гендерної проблематики, прослухали лекції професорів вузів-партнерів:

У рамках проекту проведено міжнародний форум, дві міжнародні конференції, семінар для молодих дослідників, студентська конференція:

Більше 250 наукових статей та тез різного рівня було підготовлено учасниками проекту. Проект отримав від Європейської Комісії оцінку «Добре» (від 60 до 74 балів за 100-бальною шкалою) без жодних штрафних санкцій.

Більше про результати проекту дивись на сайті фізико-математичного факультету за посиланням