Під час проходження дистанційної педагогічної практики студенти 4 курсу спеціальності «Дошкільна освіта» отримали завдання з методики ознайомлення дошкільників з природою записати відео дослідів, які можна провести з дітьми дошкільного віку різних вікових груп.

Досліди – це важливий шлях до пізнання, який викликає велику цікавість. Цінність їх полягає в тому, що  для власної діяльності діти не отримують готових знань від педагога, а досліджуючи, дитина сама отримує знання у певній логічній послідовності. Експериментуючи, досліджуючи, дитина дістає змогу працювати з лабораторним посудом, торкатися матеріалу, пропустити враження крізь себе. Вона стає свідком дивовижних перетворень найзвичайнісіньких речей, починає інакше ставитись до них, поповнює власну скарбничку життєвого досвіду. До того ж, проведення досліду сприяє формуванню креативності, поліпшує комунікабельність, підвищує компетентність. Оволодівши навичками пошуково-дослідницької діяльності в дитинстві, дитина використовуватиме їх у всьому подальшому житті. Тому майбутньому вихователю важливо самому вміти проводити досліди на виявлення властивостей різних речовин.