ІНШОМОВНА ПЕДАГОГІЧНA ОСВІТA НІМЕЧЧИНИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ: СТАН І ПРОБЛЕМИ МОДЕРНІЗАЦІЇ
Наталья Колесниченко
(Одеса, Україна)
У статті подано результати теоретичного аналізу праць німецьких вчених з проблеми модернізації іншомовної педагогічної освіти в Німеччині. Особливу увагу приділено аналізу змісту і способів реалізації основної і додаткової спеціалізації німецьких вчителів іноземних мов впродовж набуття ними іншомовної педагогічної освіти. Висвітлено специфіку теоретичної і практичної підготовки, а також провідні суперечності процесу модернізації професійно-педагогічної освіти майбутніх вчителів іноземної мови в Німеччині.
Ключові слова: іншомовна педагогічна освіта, реформування, модернізація професійно-педагогічної підготовки майбутніх вчителів іноземної мови в Німеччині.
В статье представлены результаты теоретического анализа работ нимецких ученых по проблеме модернизации иноязычного педагогического образования в Германии. Особое внимание уделено анализусодержания и способов реализации основной и дополнительной специализаций учителейиностранного языка в процессе их педагогического образования. Охарактеризована специфика теоретического и практического компонентов их подготовки, а также основные противоречия процесса модернизации профессионально-педагогического образования учителейиностранного языкав Германии.
Ключевые слова: иноязычное педагогическое образование, реформирование, модернизация профессионально-педагогической подготовки учителейиностранного языкав Германии.