• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ВЕЛИКОБРИТАНІЇ В КОНТЕКСТІ ЄВРОПЕЙСЬКИХ ВИМОГ

Лариса Стрельченко
(Кіровоград, Україна)

В статті розглядаються питання професійної підготовки майбутнього вчителя  англійської мови в системі вищої педагогічної освіти Великобританії в умовах модернізації і інтеграції в європейський освітній простір в контексті болонського процесу, виявляються загальні тенденції та  особливості підготовки педагогічних кадрів в вищих навчальних закладах країни.

Ключові слова:Болонський процес, Європейські освітні стандарти, модернізація вищої педагогічної освіти, особливості професійної підготовки вчителів у Великобританії, підготовка вчителя англійської мови. 
 

The article deals with an overview of the professional English language teacher training  in the system of higher education in Great Britain, influenced by modernization and integration into   European educational space in the context of the Bologna Processand reveals some general tendencies and specific feachers of effective language teacher  training at  universities of the country.

Key words:the Bologna Process, European educational standards, modernization of  higher education,  the peculiarities of professional teacher training system in Great Britain, English language teacher training.  

Детальніше...

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись