• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ПРОБЛЕМАТИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ З АДМІНІСТРАТИВНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В СУЧАСНИХ УМОВАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Костянтин Краснолуцький
(Київ, Україна)

У статті висвітлюється роль критичного мислення в процесі професійної підготовки майбутніх фахівців в сфері адміністративного менеджменту з  урахуванням потреб сучасного постіндустріального суспільства ХХІ-сторіччя. Прерогативою сучасної вищої освіти має стати підготовка фахівців, здатних до саморозвитку в умовах стрімкого розвитку сучасного суспільства та притаманних йому раптових змін та виникненню нових викликів.

Ключові слова:педагогічні умови, індивідуалізація, мислення, критичне мислення, пізнавальна потреба, творчий підхід, самостійна робота, рефлексія.

Встатье освещается роль критического мышления в процессе профессиональной подготовки будущих специалистов в сфере административного менеджмента с учетом потребностей современного постиндустриального общества XXI-века. Прерогативой современного высшего образования должна стать подготовка специалистов, способных к саморазвитию в условиях стремительного развития современного общества и присущих ему внезапных изменений и возникновения новых вызовов.

 

Ключевые слова:педагогические условия, индивидуализация, мышления, критическое мышление, познавательная потребность, творческий подход, самостоятельная работа, рефлексия.

The article highlights the role of critical thinking in training future professionals in the field of administrative management to meet  the needs of modern post-industrial society XXI-century. The prerogative of modern higher education should be training  professionals who are capable of self-development taking into the account the rapid development of modern society and its sudden changes and new challenges.

Keywords:pedagogical conditions, individualization, thinking, critical thinking.

Детальніше...

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись