• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

КРЕАТИВНО-РОЗВИВАЮЧИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР ЯК ПЕДАГОГІЧНА УМОВА ЗДІЙСНЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ ВИКЛАДАЧІВ ВИЩОЇ ШКОЛИ

Ганна Цвєткова
(Слов’янськ, Україна)

У статті представлено креативно-розвиваючий освітній простір як умову самовдосконалення викладачів вищої школи, розкрито  основні  його компоненти, доведено, що креативно-розвиваючий освітній простір - сукупність спеціально організованих психолого-педагогічних умов, у результаті яких відбувається саморозвиток особистості викладача, вдосконалення його професійно-педагогічної майстерності.

Ключові слова: креативно-розвиваючий освітній простір, самовдосконалення викладача вишу, корпоративна культура, освітнє середовище, саморозвиток, самоактуалізація, варіативність креативності.

The article presents the creative and developing educational space as a condition for the self-cultivation of high school teachers. The main components of self-perfection are also revealed. It is pointed out that the creative and developing educational space is a set of especially organized psycho-pedagogical conditions in the result of which the self-cultivation  of a teacher`s  personality and the improvement of the professional-pedagogical skills are realized.

Keywords:creative and developing educational space, self-cultivation of high school teachers, corporate culture, educational environment, self-perfection, self-actualization, variation of creativity.

Детальніше...

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись