• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ДРАМАТИЗАЦІЇ У НАВЧАННІ ГОВОРІННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Ольга Дацків
(Тернопіль, Україна)

У статті розглянуто спрямованість драматизації на реалізацію особистісно-розвивальної мети навчання говоріння, охарактеризовано вплив основних форм драматизації на формування здоров’язбережувальних знань, умінь та навичок майбутніх учителів;визначено особливості організації навчання засобами драматизації з точки зору його спрямованості на збереження і зміцнення здоров’я студентів.

Ключові слова: драматизація, здоров’язбережувальні знання, уміння і навички, організація навчання, форми драматизації.

 

The article deals with the dramatization’s concentration on developmental aim of teaching speaking. The dramatization forms’ influence on the formation of the future English teachers’ health preserving knowledge and skills is described, the peculiarities of learning process organization as to preservation and strengthening of the students’ health are determined.

Key words: dramatization, health preserving knowledge and skills, learning process organization, dramatization forms.

Детальніше...

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись