ПРОБЛЕМА ВИЗНАЧЕННЯ ПІДХОДІВ ЩОДО ЗМІСТУ І СПРЯМОВАНОСТІ ЗДОРОВЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ РОБОТИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ З УЧНЯМИ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Галина Панченко
(Кіровоград, Україна)
Стаття розкриває особливості підготовки майбутнього учителя фізичної культуридо нового напряму оздоровчої роботи – попередження дидактогенних захворювань учнів початкових класів.
Ключові слова:професійна готовність, професійна компетентність, здоров’язбереження, здоров’язбережувальна робота, дидактогенні захворювання, навчально-виховний процес.
The article exposes specific training characteristics of the prospective teachers of physical education for a new approach of health-saving activity – prevention of the didactically conditioned diseases of the primary school students.
Key words:professional readiness, professional competence, health-saving, health-saving activity, didactically conditioned diseases, educational process.