• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ПРОБЛЕМА ВИЗНАЧЕННЯ ПІДХОДІВ ЩОДО ЗМІСТУ І СПРЯМОВАНОСТІ ЗДОРОВЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ РОБОТИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ З УЧНЯМИ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Галина Панченко
(Кіровоград, Україна)

Стаття розкриває особливості підготовки майбутнього учителя фізичної культуридо нового напряму оздоровчої роботи – попередження дидактогенних захворювань учнів початкових класів.

Ключові слова:професійна готовність, професійна компетентність, здоров’язбереження, здоров’язбережувальна робота, дидактогенні захворювання, навчально-виховний процес.

 

The article exposes specific training characteristics of the prospective teachers of physical education for a new approach of health-saving activity – prevention of the didactically conditioned diseases of the primary school students.

Key words:professional readiness, professional competence, health-saving, health-saving activity, didactically conditioned diseases, educational process.

Детальніше...

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись