• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ У СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ

Ірина Шепенюк
(Чернівці, Україна)

У статті розглядається компетентнісно орієнтований підхід до розвитку здоров`язберігаючої  компетентності педагогів. Здоров`язберігаюча компетентність педагога належить до його професійної компетентності і враховує різні аспекти діяльності - інтелектуальний(когнітивний), професійний і особистий(суб'єктний).

Ключові слова: компетентність, ключові компетентності, професійна компетентність,  післядипломна педагогічна освіта, професійна освіта,  здоров`язберігаюча компетентність,  здоров`язберігаючий простір.

 

The paper shows the competency oriented approach to the development of the teachers’healthsaving competence. The teacher’s health saving competence of Health studies belongs to his/herprofessional competence and includes various activity aspects – intellectual (cognitive),professional (qualified) and personal (subjective).

Keywords:competence, key competences, professional competence, postgraduate pedagogical education, professional development, health saving competence,health savingspace.

Детальніше...

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись