ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ У СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Ірина Шепенюк
(Чернівці, Україна)
У статті розглядається компетентнісно орієнтований підхід до розвитку здоров`язберігаючої компетентності педагогів. Здоров`язберігаюча компетентність педагога належить до його професійної компетентності і враховує різні аспекти діяльності - інтелектуальний(когнітивний), професійний і особистий(суб'єктний).
Ключові слова: компетентність, ключові компетентності, професійна компетентність, післядипломна педагогічна освіта, професійна освіта, здоров`язберігаюча компетентність, здоров`язберігаючий простір.
The paper shows the competency oriented approach to the development of the teachers’healthsaving competence. The teacher’s health saving competence of Health studies belongs to his/herprofessional competence and includes various activity aspects – intellectual (cognitive),professional (qualified) and personal (subjective).
Keywords:competence, key competences, professional competence, postgraduate pedagogical education, professional development, health saving competence,health savingspace.