• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ З ВИКОРИСТАННЯМ ЕЛЕКТРОННИХ СЛОВНИКІВ

Костікова І.І. (Харків, Україна)

Останнім часом все гостріше відчувається необхідність оптимізації процесу викладання іноземних мов з використанням сучасних електронних засобів, а такий дидактичний матеріал, як електронні словники, виходить за межі навчально-методичного комплексу і стає сполучною ланкою не тільки між мовознавством та інформатикою, а й між навчанням, розумовим розвитком і вихованням учнів. Тому використання досягнень сучасної комп’ютерної лексикографії в процесі навчання англійської мови є актуальним.

ЗАСТОСУВАННЯ ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВЧОГО ПІДХОДУ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В КОНТЕКСТІ ПОЛІКУЛЬТУРНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА

Олена Кондратьєва (Бердянськ, Україна)

Найважливішою умовою реалізації полікультурної освіти є використання потенціалу полікультурного освітнього середовища вищих навчальних закладів з метою культурного взаємозбагачення, взаєморозуміння суб’єктів навчального процесу, задоволення пізнавальних, культурних, освітніх інтересів і потреб студентів, виховання їх у дусі миру. Полікультурне навчально-виховне середовище забезпечує формування системи ціннісних орієнтацій і відносин у процесі міжетнічної взаємодії, збереження цілісності своєї держави а також ефективне пристосування студентів до умов життя в сучасному полікультурному суспільстві, сприяє реалізації творчого потенціалу особистості через розвиток як пізнавальної, так і соціальної активності.

ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМУНІКАТИВНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Ольга Комар (м. Умань, Україна)

Сучасний стан методики навчання іноземних мов і накопичені знання викликають необхідність у поверненні до концепції комунікативного навчання. З урахуванням перспектив розвитку економіки та соціальної сфери, сьогодні, важливо сформувати у студентів нові професійні та особистісні якості, такі як системне творче мислення, екологічну, інформаційну культуру, мовну та комунікативну компетентність, здатність до самоаналізу. Враховуючи те, що це можна досягти лише за рахунок комунікативного підходу, мета якого полягає в тому, щоб навчитися вільно орієнтуватися в іншомовній сфері та адекватно реагувати у різних ситуаціях, ми вважаємо доцільним саме його використання під час навчання англійської мови.

МЕТОДИКО-ОРГАНІЗАЦІЙНІ ПЕРЕДУМОВИ РОЗВИТКУ УСНОМОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ НЕМОВНИХ ВНЗ ЗАСОБАМИ ЕЛЕКТРОННИХ ДОДАТКІВ

Тетяна Ходоровська (Житомир, Україна)

Електронні засоби навчання використовуються сьогодні освітніми закладами світу все ширше. Це продиктовано їх доступністю, можливістю з їх допомогою економити час і вдосконалювати практично усі компоненти навчального процесу. Іноземна мова у даному контексті являє собою яскравий приклад дисципліни, яка піддається успішному вивченню засобами електронних додатків. Оскільки фахівці-випускники немовних ВНЗ у професійній та особистій діяльності найчастіше використовують саме усне мовлення, а також, зважаючи на те, що усне мовлення є індикатором засвоєння студентами учбового матеріалу, у даній статті ми зосередимось на можливостях розвитку усномовленнєвої компетенції у студентів.

ДО ПИТАННЯ ПРО ЗАГАЛЬНЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПИСЬМА ТА ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Тетяна КАПІТАН (м. Кропивницький, Україна)

Сучасний стан міжнародних зв’язків України, вихід її до європейського та світового простору зумовлюють розглядати іноземну мову як важливий засіб міжкультурного спілкування. В житті кожної людини письмо відіграє дуже важливу роль.

Основне призначення навчання іноземної мови – сприяти в оволодінні учнями уміннями і навичками спілкування в усній і писемній формах відповідно до мотивів, цілей і соціальних норм мовленнєвої поведінки у типових сферах і ситуаціях. Саме середня школа є тим навчальним закладом, де формуються базові механізми іншомовного спілкування, котрі випускники зможуть розвивати і удосконалювати відповідно до власних потреб.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись