• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ: ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ

Тетяна Вінг (Умань, Україна)

Технологічна і наукова революція є однією з визначальних рис сучасної історії людства.

Ми не можемо уявити собі сучасний світ без технологій зв'язку через мобільні і бездротові телефони, планшети і комп'ютери. Системи освіти в багатьох країнах по всьому світу використовують ці технології для педагогічних цілей, для адаптації до навчальних процесів 21-го століття.

У цілому, ознайомлення з інформаційно-комунікативними технологіями (ІКТ) і технологіями, як елементом людської культури повинне бути прерогативою і метою кожної людини, незалежно від її професійних потреб. Хоча ІКТ і технології, очевидно, важливі з економічної точки зору, вони також є невід'ємною частиною ліберального освіти.

Зрозуміло, що навчання технологіям і використання ІКТ в освіті повинне йти в ногу з розвитком інших сфер людської діяльності. У зв’язку з тим, що сучасне технологічне суспільство підлягає швидким і частим змінам, сьогоднішня загальна освіта повинна навчити студентів бути гнучкими, швидко адаптуватися до змін.

Проте, як показує досвід, існуючі інформаційно-комунікаційні технології часто викликають плутанину серед педагогів. Давайте розглянемо переваги і недоліки використання ІКТ і визначимо, які з них підходять для потреб школи.

На наш погляд, 3 основні переваги використання ІКТ для навчання є:

1. За допомогою ІКТ сучасна комп’ютерна графіка може бути легко використана в навчанні, що збільшує відсоток засвоєності матеріалу на уроці.

2. За допомогою ІКТ учителі можуть легко пояснити складні інструкції та забезпечити розуміння студентів.

3. За допомогою ІКТ викладачі мають можливість створювати інтерактивні заняття та зробити уроки більш цікавими, що вплине на відвідуваність занять та на концентрацію уваги студентів на матеріалі.

3 основні недоліки використання ІКТ ми вбачаємо у такому:

1. Налаштування пристроїв часто потребує додаткової технічної освіти.

2. Вартість засобів навчання.

3. Відсутність досвіду використання засобів ІКТ.

Незважаючи на деякі проблеми, інформаційні та комунікаційні технології можуть унести свій вклад у забезпечення загального доступу до освіти, рівності в освіті, забезпечення якості навчання та викладання, підвищення кваліфікації вчителів і більш ефективного управління освітою.

Список використаної літератури:

  1. An Effective use of ICT for Education and Learning by Drawing on Worldwide Knowledge, Research, and Experience: ICT as a change agent for education [Елекстронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.nyu.edu/classes/keefer/waoe/amins.pdf
  2. ICTinEducation[Елекстронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.unesco.org/new/en/unesco/themes/icts/
  3. Information and communication technology (ICT) in education in Asia [Елекстронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.uis.unesco.org/Communication/Documents/ICT-asia-en.pdf
  4. Use of Information and Communications Technology (ICT) in Education [Елекстронний ресурс]. – Режим доступу : http://download.ei-ie.org/docs/webdepot/ei_ict_principles.pdf
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись