• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Роль та значення лекції в курсі загальної фізики

Олександр Кияновський

Херсонський державний аграрний університет

(Херсон)

Анотація. Розглядається роль і значення лекцій з курсу загальної фізики при підготовці фахівців в області природничих і технічних наук. Проаналізовано деякі найважливіші функції лекції. Відзначено залежність структури лекції від змісту і характеру матеріалу, що викладається, особливості проведення занять з курсу загальної фізики зі студентами першого року навчання.

Ключові слова: курс загальної фізики, методика викладання, лекції.

 

Кияновский Александр Моисеевич

Херсонский государственный аграрный университет

РОЛЬ И ЗНАЧЕНИЕ ЛЕКЦИИ В КУРСЕ ОБЩЕЙ ФИЗИКИ

Аннотация. Рассматривается роль и значение лекций по курсу общей физики при подготовке специалистов в области естественнонаучных и технических наук. Проанализированы некоторые наиболее существенные функции лекции. Отмечены зависимость структуры лекции от содержания и характера излагаемого материала, особенности проведения занятий по курсу общей физики со студентами первого года обучения.

Ключевые слова: курс общей физики, методика преподавания, лекции.

 

Kyianovskyi Аlexandr

Kherson State Agrarian University

THE ROLE AND IMPORTANCE OF LECTURES IN THE COURSE OF GENERAL PHYSICS

Abstract. The paper looks at the role and importance of lectures in the course of general physics in training specialists in the area of natural and technical sciences. It analyzes some of the most essential functions of a lecture. The study highlights the dependence of a lecture structure on the content and character of the introduced material, the specifics of conduction classes in the course of general physics for the first year students.

Keywords: the course of general physics, methodology of teaching, lectures.

 

Детальніше

Коментарі   

# Левченко Людмила 19.10.2016, 11:54
Стаття цікава. Автором досить грунтовно розкриті основні функції лекцій з фізики
# Олег Царенко 18.10.2016, 18:05
Шановний пане Олександре! Все вірно Ви сказали, бо альтернативи класичній лекції, насправді, немає. Однак, життя змушує студентів старших курсів працювати, а тому, зрозуміло, знання їм переважно доводиться здобувати самостійно через віддруковані лекції, опрацюванням підручників, переглядом презатнацій до лекцій і т.д. І ми повинні їм в цьому допомогти, розробляючи дистанційні курси та наповнюючи їх і відороликами демонстрацій, і флеш-моделями, і, можливо навіть, віртуальними лабораторними роботами. Нічого не вдіємо - увесь світ так живе...
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись