• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ МОВИ PYTHON ПРИ РОЗВЯЗУВАННІ ЗАДАЧ З АСТРОНОМІЇ

Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

Микола Садовий, Курнат Галина, Трифонова Олена

Астрономія є однією з найдавніших і найцікавіших наук. Предметом її дослідження є космічні об’єкти, явища та процеси, що відбуваються у Всесвіті, який нас оточує, і невід’ємною частинкою якого ми є. В умовах розвитку сучасної наукової картини світу астрономія є еволюційною передовою наукою. Навчання астрономії нерозривно пов’язане з опануванням змістовими елементами з фізики та математики, що суттєво впливає на розширення наукового пізнання здобувачів освіти. Під час навчання астрономії у здобувачів освіти формуються компетентності у природничих науках та технологіях, математична компетентність, інформаційно-цифрова компетентність, уміння вчитися впродовж життя, екологічна компетентність та ін. Розуміння та подальше дослідження астрономічних явищ та процесів вимагає від здобувачів освіти теоретичних знань фізики, математики та володіння різноманітними методами обчислення. Дослідження в галузі астрономії нерозривно пов’язані з моделюванням фізичних явищ та процесів, що відбуваються у Всесвіті. Разом із тим сучасні методи моделювання астрономічних процесів тісно поєднані з застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій, що значно унаочнює та дає глибше розуміння досліджуваного процесу.

Детальніше

Коментарі   

# Ярослав Бобейко 17.11.2021, 00:28
Простота мови Python дійсно приваблює не лише дослідників, які використовують її для детального огляду та дослідження обраного процесу, але й звичайних студентів, яким випала можливість долучитися до вивчення астрономічних процесів, навіть якщо не на повну міру лише через умовні задачі, а тому статтю, яка написана у співавторстві з одним із авторів дослідження проблеми моделювання в освітньому процесі фізичних явищ мала дійно хороший вплив на засвоєння матеріалу. Перш за все, саме за свою лаконічність.
# Юрій 16.11.2021, 22:08
Дві моїх улюблених теми поєднались в одному надзвичайно цікавому дослідженні. Дуже дякую автору.
# Скічко Віолета 16.11.2021, 21:23
Повністю згодна з матеріалом викладеним в статті. Автори досить повно і зрозуміло доновисвітлюють тему над якою працюють. Погоджуюсь з думкою, що застосування інформаційно-ко мунікаційних технологій є досить актуальним.
# Євгенія Мелешко 16.11.2021, 19:44
Дякую авторам, за таку цікаву, корисну та актуальну статтю
# Яна Закушняк 16.11.2021, 17:45
Цікава стаття, дякую
# Василь Гайда 16.11.2021, 10:41
Розвиток цифрових технологій зумовлює актуальність інтеграції елементів програмування в процес вивчення астрономії. Це цікаво та захоплююче.
# Ігор Вергун 16.11.2021, 08:29
У статті автори розкривають цікаву тему яка є на сьогодні є актуальною, використання інформаціно комунікаційних технологій в моделюванні фізичних процесів дає можливість формувати в учнів ключові компетентності та цікавити дітей до вивчення фізики. Дякую авторам!
# Марьяна Недвига 15.11.2021, 22:53
Досить цікавий матеріал, авторам статті дякую за такий виклад матеріалу та досвід.
# Ганна Дефорж 15.11.2021, 14:12
Цікава стаття. Дякую авторам!
# Віктор Слюсаренко 14.11.2021, 22:22
Мова Python дозволяє заощадити значну кількість часу, що зазвичай витрачається на компіляцію. Це є однією з переваг Python над іншими мовами програмування.
# Єлизавета Жежер 14.11.2021, 21:22
Гарна стаття)
Молодці
# Оксана 12.11.2021, 10:19
Дякуємо за цікавий досвід!
# Олександр 11.11.2021, 07:37
Нажаль мова python відноситься до інтертретуючого типу і має дуже слабкий математичний апарат.
Можливо для такий простих задач замість калькулятора її і можна використовувати.
Для розв'язування більш серйозних задач і наочного подання розв'язку краще скористатися Fortran або системою комп'ютерної математики Maple.
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись