• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ABOUT MODERN THEMATIC PREPARATION FOR EIA IN MATHEMATICS: GEOMETRY IN THE SPACE

National Pedagogical Dragomanov University

Shkolnyi Oleksandr

One of the main instrument of assessing the quality of mathematical preparation for Ukrainian graduates is External Independent Assessment (EIA). The most relevant didactic problem in this context is the systematic and thematic repetition of the school mathematics course. Based on many years of our experience in training for EIA, during this repetition we divide the school mathematics course into 10 thematic blocks: «Numbers and Expressions», «Functions», «Equations and Systems of Equations», «Inequalities and Systems of Inequalities», «Text Problems», «Elements of mathematical analysis», «Geometry on the Plane», «Geometry in the Space», «Coordinates and vectors», «Elements of combinatorics and stochastics».

Детальніше

ЦИФРОВІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ

Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка

Манойленко Наталія

Сьогодні на тлі пандемії COVID-19, перехід до онлайн-освіти, створення віртуального освітнього середовища породжують потребу в зміні управлінням освітнього процесу у вищій школі. Цифровізація такого процесу вносить суттєві зміни у ролі викладача та студента у процесі дистанційного навчання, що потребує відповідної адаптації. І якщо зміни не відбуваються, то цифровізація може спричинити негативні наслідки. У таких умовах сам процес навчання студентів істотно не змінюється, оскільки будь-яка педагогічна технологія є інформаційною, так як її основу становить процес надання інформації викладачем, перетворення і засвоєння нових знань. Цифровізація освітнього процесу робить навчання мобільним, диференційованим, індивідуальним. Інтеграція засобів цифрових технологій в навчальну діяльність дозволяє педагогу підвищувати соціальну мобільність студента, адаптувати його до зовнішньої інформаційного середовища, перевести в режим саморозвитку, перетворюючи його з об'єкта педагогічного впливу на повноправний суб'єкт навчального процесу [1; 3].

ДО ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СУЧАСНОГО ВИКЛАДАЧА ВИЩОЇ ШКОЛИ

Донецький національний університет імені Василя Стуса

Зарішняк Інна

Якісне кадрове забезпечення вищої освіти є актуальним для сучасної педагогічної науки та практики. Оскільки інтеграційні, глобалізаційні та інформатизаційні процеси мають вплив на освіту, то змін зазнають і вимоги щодо компетентності викладачів.

ЗАДАЧІ НА ГЕОМЕТРИЧНІ ЙМОВІРНОСТІ ЯК ЗАСІБ ПОСИЛЕННЯ ІНТЕГРАТИВНОЇ ЛІНІЇ У ШКІЛЬНІЙ МАТЕМАТИЧНІЙ ОСВІТІ

Цетральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

Войналович Наталія, Нічишина Вікторія

Невтішні результати ЗНО з математики 2021 року привернули увагу педагогів до якості математичної освіти. Постала проблема переглянути традиційні підходи до теоретичної та практичної підготовки старшокласників.

Бесіди з викладачами математичних дисциплін, спостереження за навчально-пізнавальною діяльністю першокурсників свідчать про низький рівень сформованості навичок порівняння, співставлення, узагальнення, знаходження спільних рис між явищами різної природи. Вчорашні школярі демонструють фрагментарні та мозаїчні знання; вони не вміють пов’язувати матеріал, що вивчається, з пройденим раніше, а під час розв’язування задач використовувати факти з різних розділів математики.

ЗАВДАННЯ ВЧИТЕЛЯ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ БАЗОВОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка»

Бурдун Віктор

30 вересня 2020 року Кабінет Міністрів України затвердив Державний стандарт базової середньої освіти.

В цьому стандарті зазначено, що метою технологічної освітньої галузі є реалізація творчого потенціалу учня, формування критичного та технічного мислення, готовності до зміни навколишнього природного середовища без заподіяння йому шкоди засобами сучасних технологій і дизайну, здатності до підприємливості та інноваційної діяльності, партнерської взаємодії, використання техніки і технологій для задоволення власних потреб, культурного та національного самовираження [1].

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись