• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ЗАСІДАННЯ ЛАБОРАТОРІЇ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ

Минулої пятниці на базі кафедри музично-теоретичних та інструментальних дисциплін мистецького факультету відбулося чергове засідання лабораторії мистецької освіти До участі у ньому було запрошено знаного науковця, мистецтвознавця й культурного діяча Києва,  кандидата педагогічних наук, професора факультету мистецтв ім. А. Т. Авдієвського Київського національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова Світлану Іванівну Науменко.

1

У своєму виступі С. І. Науменко розкрила особливості досліджень у галузі психології музичності та її формування у молодших школярів, психології музичної діяльності та основ вікової музичної психології. Увага зосереджувалася також на окремих етапах музично-естетичного виховання дошкільнят.

2

 

Учасники лабораторії мистецької освіти виступили з доповідями про розвиток музичних здібностей та музично-естетичне виховання підростаючого покоління. Завідувач кафедрою музично-теоретичних та інструментальних дисциплін професор В. Ф. Черкасов, доценти, почесні професори ЦДПУ ім. В. Винниченка Г. С. Дідич та Г. Л. Бродський розповіли про застосування на уроках музичного мистецтва інноваційних музично-педагогічних технологій.

3

 

Члени лабораторії, доценти Н. В. Свещинська, С. В. Куркіна, О. Б, Горбенко, ст. викл. С. В. Грозан, О. М. Негребецька, З. М. Стукаленко, Ю. В. Локарєва взяли участь у обговоренні питань, пов’язаних з проведенням в цьому навчальному році ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади з «Музичного мистецтва» (виконавська майстерність майбутнього вчителя музичного мистецтва – народні та струнно-смичкові інструменти) серед студентів вищих навчальних закладів України.

4

 

Кафедра музично-теоретичних та інструментальних дисциплін щиро дякує всім учасникам засідання творчої лабораторії мистецької освіти і сподівається на плідну співпрацю з навчальними закладами у майбутньому.

Інформацію надано мистецьким факультетом
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись