Програма конференції

СЕКЦІЯ № 1
СПАДЩИНА В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО ЯК ДЖЕРЕЛО ЗБАГАЧЕННЯ СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ

Доповіді

  1. Горлова Юлія – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА У ТВОРЧІЙ СПАДЩИНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

  1. Горбунова Анна – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

МОТИВАЦІЯ ШКОЛЯРІВ ДО НАВЧАННЯ У СПАДЩИНІ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО

  1. Брандальська Тетяна – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

ІДЕЇ ВАСИЛЯ ОЛЕКСАНДРОВИЧА СУХОМЛИНСЬКОГО СТОСОВНО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

  1. Бикова Ірина – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

  1. Лупул Інна – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

В. О. Сухомлинський про Формування наукового світогляду молодших школярів в освітньому процесі

 

СЕКЦІЯ № 2
СПІВЗВУЧНІСТЬ ПЕДАГОГІКИ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО З ІДЕЯМИ ВІТЧИЗНЯНИХ ТА ЗАРУБІЖНИХ ПЕДАГОГІВ

Доповіді

  1. Борисова Марина – Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

ВИХОВАННЯ ЕСТЕТИЧНИХ ПОЧУТТІВ У ДІТЕЙ ЗАСОБАМИ ХУДОЖНЬОГО СЛОВА В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

  1. Козирєва Юлія – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

МЕТОД СПОСТЕРЕЖЕННЯ В ПЕДАГОГІЧНИХ ПОГЛЯДАХ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

  1. Козакевич Ганна ‒ Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

АКТИВІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В ТВОРАХ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО

 

СЕКЦІЯ № 3
ВТІЛЕННЯ ІДЕЙ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО В ПРОЦЕС ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ

Доповіді

  1. Горват Ірина – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

ВИХОВНИЙ ВПЛИВ КАЗКИ НА ОСОБИСТІСТЬ ШЕСТИРІЧНИХ ДІТЕЙ

  1. Бурова Наталія ‒ Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

ВИХОВАННЯ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ПОВАЖНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ЛЮДЕЙ ПОХИЛОГО ВІКУ У ТВОРАХ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО

  1. Вовк Наталія ‒ Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ В ЛІТЕРАТУРНІЙ СПАДЩИНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

  1. Затуливітер Наталія ‒ Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

ВПЛИВ КАЗКИ НА РОЗУМОВИЙ РОЗВИТОК ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ (ЗА В. О. СУХОМЛИНСЬКИМ)

  1. Приймак Олена ‒ Центральноукраїнський державний педагогічний університет Імені Володимира Винниченка

ОСОБЛИВОСТІ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПЕДАГОГІЧНІЙ ТЕОРІЇ І ПРАКТИЦІ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО

  1. Мезей Аліна ‒ Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

СПАДЩИНА В. О. Сухомлинського у вихованні Учнів початкових класів

  1. Селіхова Юлія ‒ Центральноукраїнський державний педагогічний університет Імені Володимира Винниченка

ВПРОВАДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО В ПРОЦЕСІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

 

СЕКЦІЯ № 4
ВИРІШЕННЯ ЗАВДАНЬ РІЗНИХ СКЛАДНИКІВ ВИХОВАННЯ У СПАДЩИНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

Доповіді

  1. Гончаренко Юлія ‒ Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

В. О. СУХОМЛИНСЬКИЙ ПРО ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ

  1. Швець Альона ‒ Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

В. О. СУХОМЛИНСЬКИЙ ПРО ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ У РОБОТІ З ПЕРШОКЛАСНИКАМИ

  1. Яковченко Аліна ‒ Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

ОСОБЛИВОСТІ ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ В СПАДЩИНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

  1. Проценко Катерина ‒ Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

ІДЕЇ ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ПРАЦЯХ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

  1. Бєлих Катерина ‒ Центральноукраїнський державний педагогічний університет Імені Володимира Винниченка

В. О. СУХОМЛИНСЬКИЙ ПРО ТРУДОВЕ ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

 

СЕКЦІЯ № 5
ВПРОВАДЖЕННЯ ІДЕЙ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО В УПРАВЛІННІ СУЧАСНИМ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ.

Доповіді

  1. Ковалик Інна, Глушко Анжела ‒ Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради

ІДЕЇ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО ПРО ПЕДАГОГІЧНЕ СПІЛКУВАННЯ В КОНТЕКСТІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

  1. Бузько Олена ‒ Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

ІДЕЇ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО ЩОДО ОЦІНЮВАННЯ У ФОРМУВАННІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

  1. Генсіцька Дарія ‒ Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

ВПЛИВ ХУДОЖНІХ ТА МУЛЬТИПЛІКАЦІЙНИХ ФІЛЬМІВ НА ПОВЕДІНКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ КРІЗЬ ПРИЗМУ ТВОРЧОСТІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

  1. Стеценко Ада ‒ Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

ВИХОВАННЯ ПОЧУТТЯ ПАТРІОТИЗМУ У СПАДЩИНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

 

СЕКЦІЯ № 6
ВАСИЛЬ СУХОМЛИНСЬКИЙ ПРО ПЕДАГОГІЧНУ ТВОРЧІСТЬ І МАЙСТЕРНІСТЬ УЧИТЕЛЯ

Доповіді

  1. Оникієнко Юлія ‒ Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради

ПЕДАГОГІЧНА КУЛЬТУРА УЧИТЕЛЯ НА ДУМКУ В. СУХОМЛИНСЬКОГО

  1. Мащенко Ірина – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

педагогічна творчість та майстерність учителя у працях В. О. Сухомлинського

  1. Кириленко Альона – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

ПЕДАГОГІЧНІ ПІДХОДИ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО ДО ФОРМУВАННЯ ВАЖКОВИХОВУВАНИХ ДІТЕЙ

  1. Михайловська Ангеліна ‒ Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

В. О. СУХОМЛИНСЬКИЙ ПРО ВИХОВАННЯ ЕМОЦІЙ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

  1. Павленко Марія ‒ Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

РОЗВИТОК ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ В ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

 

СЕКЦІЯ № 7
ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ГАЛУЗІ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ

Доповіді

  1. Жидченко Юлія ‒ Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

ВПРОВАДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО У ПРАКТИЧНУ ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

  1. Іванова Діана – Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради

СПАДЩИНА В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО ЯК СКЛАДОВИЙ КОМПОНЕНТ У ХОДІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

  1. Кіслінська Дарія – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО ПІД ЧАС ЗАОХОЧЕННЯ ДІТЕЙ ДО ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

  1. Пінчук Інга, Воробйова Карина – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

В. О. СУХОМЛИНСЬКИЙ ПРО РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ

  1. Мрига Інна– Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

ЕКОЛОГІЧНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПРАЦЯХ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО

 

СЕКЦІЯ № 8
СУЧАСНИКИ ТА ПОСЛІДОВНИКИ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

Доповіді

  1. Лобанова Світлана – Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради

ВПРОВАДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

  1. Мафтик Ірина – Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

ВПРОВАДЖЕННЯ ІДЕЙ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО В ПРОЦЕС ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

  1. Васильєва Тетяна ‒ Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

ГРА ЯК ТЕХНОЛОГІЯ ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА (НА ДОСВІДІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО)

  1. Ярьомич Наталія ‒ Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ В ТВОРЧОСТІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

  1. Гриценко Катерина ‒ Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

ІДЕЇ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО У СУЧАСНІЙ РОБОТІ З ПЕРШОКЛАСНИКАМИ

Заходи конференції

В межах конференції проводяться такі заходи:

29.09.2020 року

1. Знайомство студентів з літературними новинками про педагогічну творчість та освітню діяльність В. О. Сухомлинського (наукова бібліотека ЦДПУ).

2. Знайомство з педагогічною спадщиною видатного педагога В. О. Сухомлинського (Кіровоградська обласна бібліотека для юнацтва імені Є. Маланюка).

30.09.2020 року

1. Знайомство студентів І-го курсу з освітньою діяльністю видатного земляка В. О. Сухомлинського (ЦДПУ, корпус № 1, ауд. 52).

2. Проведення конкурсу «Вгадай казку В. О. Сухомлинського за динамічною картинкою» (ЦДПУ, корпус № 1, аудиторія 45, о 12:30).

01.10.2020 року

1. Демонстрація фільму про використання досвіду В. О. Сухомлинського сучасними педагогами світу (ЦДПУ, корпус № 3, ауд. 214).

2. Проведення гри «Педагогічні передбачення» (За твором «Сто порад учителеві» студенти шукають відповіді на спонтанні питання) – ЦДПУ, корпус № 1, аудиторія 45, початок о 12:30).

3. Конкурс маленьких сторіс у соціальних мережах «Що в мені, як у педагога, від Сухомлинського?».

ВИВЧЕННЯ І ВПРОВАДЖЕННЯ ІДЕЙ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО В ПРАКТИКУ СЬОГОДЕННЯ

Всеукраїнська науково-практична конференція
для студентів та молодих науковців,
присвячена 102-річниці з дня народження В. О. Сухомлинського

«ВИВЧЕННЯ І ВПРОВАДЖЕННЯ ІДЕЙ
ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО В ПРАКТИКУ СЬОГОДЕННЯ»

1 – 2 жовтня 2020 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
ВСЕУКРАЇНСЬКА АСОЦІАЦІЯ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО
ЦЕНТРАЛЬНОУКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ВОЛОДИМИРА ВИННИЧЕНКА
КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ ІМЕНІ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО
КРИВОРІЗЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ПРИКАРПАТСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ВАСИЛЯ СТЕФАНИКА
СУМСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ А. С. МАКАРЕНКА
ХАРКІВСЬКА ГУМАНІТАРНО-ПЕДАГОГІЧНА АКАДЕМІЯ

 
 

suhomlinsrkiy1

 

Привітання проректора з наукової роботи
Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка
доктора філологічних наук, професора
Сергія Павловича Михиди

mihida

 

Шановні учасники
Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції
«Вивчення і впровадження ідей Василя Сухомлинського в практику сьогодення»

Щиро вітаю вас у Центральноукраїнському державному педагогічному університеті імені Володимира Винниченка, де свято бережуть традиції педагогічної освіти і примножують досвід, витоки якого багато років поспіль науковці знаходять у творчій спадщині нашого земляка, всесвітньо відомого педагога В. О. Сухомлинського.

Дяка вам за долучення до процесів оновлення освітньої парадигми сучасної України. Нехай спілкування між учасниками конференції дає імпульс до нових звершень на науковій ниві, а студентські студії набувають нової якості в науковому просторі України та світу.

Щасти вам!

Привітання декана факультету педагогіки та психології
Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка
кандидата педагогічних наук, професора,
заслуженого працівника освіти України

Анатолія Борисовича Рацула

racul

 

Вельмишановні друзі!

Від щирого серця і за дорученням професорсько-викладацького колективу факультету педагогіки та психології Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка Вітаємо учасників студентської науково-практичної конференції, яка присвячена 102-річниці до дня народження Василя Олександровича Сухомлинського – видатного українського педагога-гуманіста, Героя Соціалістичної праці, Заслуженого вчителя України, члена-кореспондента АПН СРСР, кандидата педагогічних наук, директора школи, вчителя, письменника.

В. О. Сухомлинський увійшов в історію української педагогіки як педагог-гуманіст, творець педагогічної системи, в центрі якої перебуває дитина як унікальна особистість. Він вбачав мету виховання в розвитку творчих сил і здібностей особистості в умовах колективу й на основі етико-естетичних цінностей, інтересів і потреб, спрямованих на творчу працю і саморозвиток. З позицій гуманізму, загальнолюдських цінностей, витоки яких лежать в українській духовності, її моральних імперативах та культурі, розглядав виховання особистості як пізнання, духовність, працю. Василь Олександрович включив українську народну педагогіку в систему різнобічних педагогічних впливів, вважав її основою формування особистості. Великого значення надавав прищепленню любові до рідного слова. На цій основі створив власні оригінальні форми й методи організації навчання та виховання дітей у школі та в позакласній і позаурочній роботі.

Хай Вам щастить в нових пошуках, вивченні та примноженні невичерпної педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського і просто у житті – променисто-яскравому і багатому на радості і відкриття нового. Творчої Вам наснаги, наукових звершень, подальшого зростання! Дбайте про майбутнє України, високо несіть звання вчителя в руках якого майбутнє нашої держави!

З шаною і повагою, декан факультету педагогіки та психології, заслужений працівник освіти України, лауреат обласної педагогічної премії імені Василя Олександровича Сухомлинського, професор Рацул А. Б.

 

ПЛАН РОБОТИ КОНФЕРЕНЦІЇ

1 ― 2 жовтня:

10.00 – 12.00 – робота в секціях;

12.00 – 13.00 – технічна перерва;

13.00 – 17.00 – робота в секціях.

 

Секції:

Секція 1: Спадщина В. О. Сухомлинського як джерело збагачення сучасної педагогічної науки.

Секція 2: Співзвучність педагогіки В. О. Сухомлинського з ідеями вітчизняних та зарубіжних педагогів.

Секція 3: Втілення ідей В. О. Сухомлинського в процес дошкільної та початкової освіти.

Секція 4: Вирішення завдань різних складників виховання у спадщині В. О. Сухомлинського.

Секція 5: Впровадження ідей Василя Сухомлинського в управлінні сучасним навчальним закладом.

Секція 6: Василь Сухомлинський про педагогічну творчість і майстерність учителя.

Секція 7: Використання педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського в процесі професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі дошкільної та початкової освіти.

Секція 8: Сучасники та послідовники В. О. Сухомлинського.