РОЗВИТОК ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ В ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

Марія Павленко
(студентка ІІ курсу факультету педагогіки та психології)
Центральноукраїнський державний педагогічний
університет імені Володимира Винниченка,
м. Кропивницький

Науковий керівник – кандидат пед. наук, доцент І. Г. Баранюк

Анотація. У статті розглянуто та проаналізовано особливості роботи з обдарованими дітьми молодшого шкільного віку в педагогічній теорії і практиці В. О. Сухомлинського. Також окреслено аспекти психолого-педагогічної характеристики обдарованості.

В. О. СУХОМЛИНСЬКИЙ ПРО ВИХОВАННЯ ЕМОЦІЙ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Ангеліна Михайловська
(магістранта 2 курсу факультету педагогіки та психології)
Центральноукраїнський державний педагогічний університет іменні
Володимира Винниченка
м. Кропивницький

Науковий керівник – канд. пед. наук, доцент Т.О. Прибора

Анотація. У даній статті на основі літературно-художньої спадщини Василя Сухомлинського проаналізовано особливості впливу на емоційний стан учнів педагога у освітньому процесі.

ПЕДАГОГІЧНІ ПІДХОДИ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО ДО ФОРМУВАННЯ ВАЖКОВИХОВУВАНИХ ДІТЕЙ

Альона Кириленко
(студентка 3 курсу факультету педагогіки та психології)
Центральноукраїнський державний педагогічний
університет імені Володимира Винниченка,
м. Кропивницький

Науковий керівник – канд. пед. наук, доцент Т. О. Прибора

Анотація. В даній статті висвітлено основні причини виникнення поняття «важковиховуваної дитини». Враховується досвід роботи сучасних педагогів, але основний акцент робиться на педагогічній спадщиніВ. О. Сухомлинського, в якій вчений надає рекомендації із взаємодії з «важкими» дітьми.

педагогічна творчість та майстерність учителя у працях В. О. Сухомлинського

Ірина Мащенко
(студентка ІІ курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти
факультету педагогіки та психології
Центральноукраїнський державний педагогічний
університет імені Володимира Винниченка
м. Кропивницький

Науковий керівник – канд. пед. наук, старший викладач Н. М. Цуканова

Анотація. У статті проаналізовано та охарактеризовано погляди видатного педагога В. О. Сухомлинського щодо педагогічної творчості та майстерності вчителя початкових класів.

ПЕДАГОГІЧНА КУЛЬТУРА УЧИТЕЛЯ НА ДУМКУ В. СУХОМЛИНСЬКОГО

Юлія Оникієнко
(студентка 4 курсу факультету психолого-педагогічного)
Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради,
м. Харків

Науковий керівник – кандидат пед. наук, доцент В.І. Одарченко

Анотація: У роботі аналізуються науково-педагогічні праці В.О.Сухомлинського, його мудрі поради, що стосуються педагогічної творчості та майстерності вчителів. Крім того, розглядаються важливі поради видатного педагога щодо удосконалення власної особистості вчителів.