ДІЯЛЬНІСТЬ ВАСИЛЯ ОЛЕКСАНДРОВИЧА СУХОМЛИНСЬКОГО ЯК КЕРІВНИКА ШКОЛИ

Єлизавета Карась

(студентка 4 курсу факультету педагогіки та психології)

Кіровоградський державний педагогічний університет

імені Володимира Винниченка,

м. Кропивницький

Науковий керівник: канд. пед. наук, доцент Баранюк Ірина

Постановка проблеми. Сьогодні немає чітких механізмів, які б прописували управлінську діяльність керівників освітніх закладів та методичну діяльність методкабінетів, їх відносини в рамках тісної співпраці щодо поліпшення навчально-виховного процесу та досягнення високого кінцевого результату. Тому сьогодні дуже актуальним постає питання – яким має бути директор сучасної школи, адже він є ключовою фігурою освітнього середовища. З огляду на зазначене цінною є педагогічна спадщина Василя Олександровича Сухомлинського як керівника навчального закладу, яка може стати гідним орієнтиром у будівництві сучасних шкіл.

ПАВЛИСЬКА СЕРЕДНЯ ШКОЛА ЯК НОВАТОРСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО–ВИХОВНИЙ ЗАКЛАД

Світлана Полтавська

(студентка 4 курсу факультетe педагогіки та психології)

Кіровоградський державний

педагогічний університет імені В. Винниченка,

м. Кропивницький

Науковий керівник: канд. пед. наук, доцент Прибора Тетяна

Постановка проблеми. З чого починається дитинство, буденні клопоти, перше кохання, сльози та радість? Звісно ж, зі школи. На жаль, в наш час, не кожна школа може вихвалятися відмінними відповідями учнів, професійною компетентністю педагогів та справжнісінькими директорами. Але, є одна школа, якою захоплюються і до сьогодні. Це Павлиська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 1 імені В. О. Сухомлинського.