fizmat_logo

Факультет математики, природничих наук та технологій

Войналович Наталія Михайлівна

Vojnalovich

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри

Освіта: Кіровоградський державний педагогічний інститут ім. В.К. Винниченка, 1995 р. Спеціальність: Математика та інформатика. Кваліфікація: вчитель математики, інформатики та обчислювальної техніки

Напрями наукової та професійної діяльності: методика навчання математики, інноваційні підходи у викладанні математики в закладах загальної середньої освіти

Тема кандидатської дисертації: «Елементи дискретної математики в професійній підготовці вчителя» (2001 р.)

Транслітерація імені: Nataliia Voinalovych

ORCID iD: 0000-0002-0523-7889

Профілі: GoogleScholar, Web of Science

Відзнаки:

  • Грамота університету (2008 р.);
  • Грамота управління освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації (2009 р.);
  • Грамота управління освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації (2011 р.);
  • Грамота управління освіти Кіровоградської міської ради (2017 р.).

Дисципліни, які викладає: методика навчання математики, методика навчання математики у вищій школі, елементарна математики, вища математика, дискретна математика, рівняння і нерівності у фаховій підготовці вчителя

Основні публікації

Посібники:

  1. Волков Ю.І., Войналович Н.М. Елементи дискретної математики: Навчальний посібник. Кіровоград: РВЦ КДПУ ім. В. Винниченка, 1999. 178с.
  2. Волков Ю.І., Войналович Н.М. Елементарна стохастика: Навчальний посібник. Кіровоград: РВЦ КДПУ ім. В.Винниченка, 2002р. 56 с.
  3. Волков Ю.І., Войналович Н.М. Початки стохастики: Навчальний посібник. Кіровоград: ”Авангард”, 2008. 168 с.
  4. Волков Ю.І., Войналович Н.М. Цикл лекцій з конкретної математики: Навчальний посібник. Кіровоград: «Авангард», 2016. 168 с.
  5. Волков Ю.І., Войналович Н.М. Вища математика. Лекції, завдання для практичних занять та самостійної роботи студентів, частина 1: Навчальний посібник. Кропивницький: ПП «Ексклюзив - Систем», 2019. 73 с

Наукові публікації у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Scopus або Web of Science Core Collection:

  1. Nichyshyna, V., Voinalovych, N. (2023) Integration of methods and means of distance learning of mathematics during the process of training future teachers of mathematics. Amazonia Investiga. 2023. 12(62), 345–352 (Web of Science)

Статті у наукових фахових виданнях України

  1. Войналович Н.М., Попов І.М. Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів при вивченні планіметрії засобами ІКТ Наукові записки Центральноукраїнського державного педагогічного університету. Випуск 169. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький: РВ ЦДПУ ім. В Винниченка, 2018. С. 34-40.
  2. Войналович Н.М., Погрібна І.Ю. Підготовка вчителів математики до проектної діяльності під час вивчення теорії ймовірностей Наукові записки Центральноукраїнського державного педагогічного університету. Випуск 169. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький: РВ ЦДПУ ім. В Винниченка, 2018. С. 31-36.
  3. Волков Ю.І., Войналович Н.М. Біноміальна формула: методи доведення та її застосування Наукові записки Центральноукраїнського державного педагогічного університету. Випуск 173(2018). Серія: Педагогічні науки. Кропивницький: РВ ЦДПУ ім. В Винниченка, 2018. С.67-71.
  4. Волков Ю.І., Войналович Н.М. Означення елементарних функцій на засадах математичного аналізу Наукові записки/ Ред. кол.: В.Ф. Черкасов, В.В. Радул, Н.С. Савченко та ін. – Випуск 191. – Серія: Педагогічні науки. Кропивницький: РВ ЦДПУ ім. В Винниченка, 2020. С.12-16.
  5. Войналович Н.М., Котельнікова С.О. Організація дистанційного навчання старшокласників на прикладі вивчення теми «Похідна та її застосування» Наукові записки/ Ред. кол.: В.Ф. Черкасов, В.В. Радул, Н.С. Савченко та ін. – Випуск 191. – Серія: Педагогічні науки. Кропивницький: РВ ЦДПУ ім. В Винниченка, 2020. С.55-58.
  6. Волков Ю.І., Войналович Н.М. Роль та місце задач при вивченні комбінаторики Наукові записки/ Ред. кол.: В.Ф. Черкасов, В.В. Радул, Н.С. Савченко та ін. – Випуск 198. – Серія: Педагогічні науки. Кропивницький: РВ ЦДПУ ім. В Винниченка, 2021. С.24-27.
  7. Войналович Н.М., Нічишина В.В. Задачі на геометричні ймовірності як засіб посилення інтегративної лінії у шкільній математичній освіті [Електронний ресурс] Інноваційна педагогіка. Серія: Педагогічні науки. – 2022. Випуск 48, Т. 1. С. 60 - 63. Режим доступу: http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2022/48/part_1/12.pdf
  8. Войналович Н.М., Нічишина В.В. «Системи числення» в професійній підготовці вчителя Інноваційна педагогіка/ Ред. кол.: Терешкінас А., Байша К.М., Благун Н.М. та ін. – Випуск 53. Т. 1. – Серія: Педагогічні науки. Одеса: ПНДІЕІ, 2022. С. 43 – 46. Режим доступу: http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2022/53/part_1/7.pdf
  9. Ключник І.Г, Войналович Н.М., Нічишина В.В., Ключник В.В. Нетипові задачі на знаходження похідної, як засіб інтелектуального розвитку. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький. 2023. Вип. 210. С. 116–121.