• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ПСИХОЛОГІЯ НАВЧАННЯ У ВИЩИЙ ШКОЛІ: ДІАЛОГІЧНИЙ ПІДХІД

Геннадій Дьяконов
(Кіровоград, Україна)

У статті розглядаються теоретичні проблеми діалогічного підходу до навчання, аналізуються основні закономірності й особливості побудови діалогічного навчання психології у вищій школі  та розкривається роль спільної продуктивної діяльності в навчанні як основи діалогічного навчання.

Ключові слова: навчання, вища школа, діалог, діалогічний підхід, діалог культур, репродуктивне навчання, творче навчання.

 

В статье рассматриваются теоретические проблемы диалогического подхода к обучению, анализируются основные закономерности и особенности построения диалогического обучения психологии в высшей школе и   раскрывается роль совместной продуктивной деятельности в обучении как основы диалогического обучения.

Ключевые слова:обучение, высшая школа, диалог, диалогический подход, диалог культур, репродуктивное  обучение, творческое учение.

 

In the article the theoretical problems of the dialogic approach to teaching are examined, basic conformities and features of constructing the dialogic teaching psychology at higher school and the role of joint productive activity are  revealed as the bases of the dialogic teaching.

Keywords:studies, higher school, dialogue, dialogic approach, dialogue of cultures, reproduction studies, creative studies.

Детальніше...

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись