• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

СОЦІАЛЬНО-ПРОФЕСІЙНЕ СТАНОВЛЕННЯ  ЯК УМОВА ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ  ФАХІВЦЯ

Голови секції:

 

Сийка Чавдарова-Костова- доктор педагогических наук, профессор, заместитель декана Факультета Педагогики по международной и научно-исследовательской работе Софийского университета им. Св. Климента Охридского, София, Болгария.


Калініченко Надія Андріївна – доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри біології Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка.

ДО ПИТАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ КУРСАНТІВ ЛЬОТНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Плачинда Т.С.
(Кіровоград, Україна)

Вивчаються думки науковців щодо дефініції «Професійна рефлексія» та її значення при формуванні у майбутніх авіаційних спеціалістів умінь саморегуляції. Зазначається, що рефлексія є професійно важливою якістю авіаційного фахівця, від якої залежить успішність оволодіння і виконання професійної діяльності в авіаційній галузі. Наголошується на тому, що застосування прийомів саморегуляції покращить професійну підготовку курсантів льотних навчальних закладів з метою формування у них необхідних професійно важливих якостей.

Ключові слова: професійна рефлексія, саморегуляція, курсанти, професійна діяльність, авіаційна галузь, авіаційний спеціаліст.

Summary.The article studies the thoughts of scientists concerning the definition "Professional reflection" and its importance while forming the skills of self-regulation in future aviation specialists. It is indicated that reflection is professionally significant quality. Successful knowledge acquirement and execution of professional activity in aviation area are directly depend on this quality. It is emphasized that the usage of self-regulation methods improves professional training of flight cadets in educational establishments in order to form their important professional qualities.

 

Key words:professional reflection, self-regulation, cadets, professional activity, aviation area, aviation specialist.

ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ СОЦІАЛІЗАЦІЇ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ ЗАСОБАМИ МУЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

ОЛЬГА НЕГРЕБЕЦЬКА
(Кіровоград,Україна)

У статті розглядаються взаємозалежні засоби і впливи, що орієнтовані на удосконалювання й оптимізацію як різноманітних видів художньої діяльності особистості, так і соціальної спрямованості системи формування музичної культури студентів у навчально-виховному середовищі вищого освітнього закладу.

Ключові слова: музична культура, соціалізація, студентська молодь.

The article deals with interdependent means and influences which are focused on improvement and optimization of various kinds of art activity of the person and social orientations of the system of formation of musical culture of students in the teaching and education environment of a higher educational institution.

 

Key words: musical culture, socialization, the student youth.

THE ROLE OF TEACHING APPROACHES IN THE PROCESS OF FORMATION OF PROFESSIONAL SKILLS OF ECONOMISTS

Valeriy Mytsenko
(Kirovohrad, Ukraine)

У статті визначено роль сучасних підходів до викладання, які впливають на формування готовності до професійної діяльності майбутніх економістів. Проаналізовано етапи формування професійної компетентності як процесу, що триває протягом усього професійного становлення. Визначено складові професійної компетентності відповідно

до структури діяльності. Охарактеризовано комплекс професійно значущих якостей

майбутнього економіста, необхідних для успішної професійної діяльності.

Ключові слова: професійна компетентність, підхід до викладання, професійно значуща якість, оцінювання, вмотивованість.

The article discloses the role of modern approaches in teaching process which influence the formation of readiness of future economists for professional activity. The stages of the formation of professional competence as a process that take the whole time of studying were analysed. The constituent parts of professional competence in relation to the structure of activity were defined. The complex of professionally important qualities of future economist was characterized.

 

Key words:professional competence, teaching approach, professionally important qualities, assessment, motivation.

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

ЮЛІЯ ЛОКАРЄВА
(Кіровоград, Україна)

У статті розглядаються теоретико-методологічні основи професійного становлення особистості вчителя, обґрунтовано сутність поняття «професійне становлення»; шляхом аналізу наукових джерел досліджено ґенезу категорії «професійне становлення», виявлено особливості професійного становлення майбутнього вчителя музичного мистецтва.

Ключові слова: професійне становлення особистості вчителя, майбутній учитель музичного мистецтва.

The article considers the theoretical and methodological features of professional formation of the personality of the teacher; the essence of the concept of «professional formation» is given; using the analysis of scientific sources genesis of  the categories of professional formation and the peculiarities of professional formation of the future music  teacher are studied;

Keywords:professional formation of the personality of the teacher, a teacher of music.

ПРОФЕСІЙНА НАДІЙНІСТЬ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ:РЕТРОСПЕКТИВА ТА СУЧАСНІСТЬ

ГЕННАДІЙ ЛЕЩЕНКО
(Кіровоград, Україна)

Анотація.У статті розглядається одна із складних проблем сучасної професійної освіти - проблема професійної надійності майбутнього фахівця. Автор просліджує хронологію виникнення і становлення у науковому обігу дефініції „надійність”, трактування її представниками різних галузей науки, механізми забезпечення на різних рівнях організації матерії, технічних систем, систем живої природи і суспільства.

Ключові слова: технічні системи, професійна надійність, професійна освіта, професійна підготовка, саморегуляція, самоактуалізація, професійна компетентність.

Resume.In the article one of the most difficult problems of modern trade education is examined is a forming of professional reliability of future specialist. An author traces chronology of origin and becoming in scientific everyday life of definicii „reliability”, interpretation of different branches of science, mechanisms of providing on the different levels of organization of matter, technical systems, systems of wild-life and society, its representatives. Attention is accented on the necessity of forming of professional reliability in the process of professional preparation of specialists of extreme professions.

 

Keywords:technical systems, professional reliability, trade education, professional preparation, self-regulation, self-actualization, professional competence.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись